آهای استقلال، هوادار را با هواداران ببر

استقلال روز جمعه به مصاف تیم هوادار خواهد رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال آخرین باری که در لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با هواداران خود میزبانی تیمی را برعهده داشت، مقابل تراکتور پاخمز بود که در آخرین روزهای اردیبهشت با نتیجه عجیب ۷بر۱ تراکتور را گلباران کرد. ۲۸ اردیبهشت ماه مصادف با هفته آخر لیگ برتر فوتبال ایران بود که استقلال قبلا به فینال جام حذفی نیز رسیده بود به مصاف تراکتوری می رفت که آن روزها در اوج دوران خود بود‌.

استقلال با برد پرگل برابر تراکتور با زوج محبی و قایدی عنوان بهترین خط حمله لیگ را به نام خود کردند که اگر داوران در دو صحنه آفساید بی جهت نمی‌گرفت و قایدی بهتر عمل می کرد، او آقای گل لیگ برتر نیز از آن خود می کرد.

جمعه ۲۸ مهرماه دقیقا ۵ ماه بعد از گلباران کردن تراکتور با هواداران خود که تلفیقی از هواداران خانم و آقا می باشد به حمایت تیم خود خواهند پرداخت تا سومین بازی خود را در حالی که میزبان می باشد، با بردن مقابل هوادار با سرمربیگری محمود فکری همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بماند‌.

جواد نکونام همیشه دوئل های سختی با محمود فکری داشته و یکی از آن دوئل ها بازی استقلال در اهواز با بازی استقلال فکری و فولاد نکونام بود که به درگیری کوچکی بین فکری با بعضی دستیاران نکونام به پایان رسید و بنظر فکری هم برای کندن تیم خود از پایین جدول و ادعای اینکه ثابت کند، لیاقت سرمربیگری استقلال را داشته و برای برد به میدان می آید. استقلال دو بازی در آزادی انجام داده که در دو بازی با دو گل ضربه سر با نتیجه ۱بر۰ به پیروزی رسیده است و برای تیمی که نمی خواهد باز هم از استقلال ببازد با ترکیبی دفاعی به میدان خواهد آمد که بازی سختی برای استقلال خواهد بود.

استقلال بنظر به ترکیب برنده خود دست نزند و با سیستم ۳۵۲ پای به میدان خواهد گذاشت و مهمترین نکته در این بازی، علاوه بر حضور بانوان تاجی، آشتی و اتحاد سرمربی و مدیریت باشگاه، حضور یا عدم حضور گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلال در میدان خواهد بود که باید منتظر ماند که تا روز جمعه بالاخره کارت بازی این مهاجم سرزن صادر خواهد شد یا خیر و صادر شدن کارت بازی گوستاوو و حضورش در میدان آن هم با حضور تماشاگران برای اولین بازی از جاذبه های این دیدار خواهد بود. به هر حال استقلال فصل پیش هوادار را با ۶ گل در حالی در هم کوبید که سیدحسین حسینی هم یک گل زیبا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و هوادار که همه بازی‌های خود در لیگ را به استقلال باخته برای گرفتن حتی یک امتیاز به میدان می آید و استقلال اولین بار در این فصل با کمک هواداران خود که یک صدا استقلال را تشویق می کنند به دنبال بردن سومین بازی پیاپی در آزادی و ماندن در صدر می باشد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11608

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها