پازوکی: کیش آماده میزبانی از استقلال

هیئت فوتبال کیش می‌گوید که همه چیز برای میزبانی از استقلال آماده و مهیاست.

به گزارش دبل استار، خبر سفر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، به کیش برای بازدید از امکانات برگزاری بازی در این جزیره، امروز در رسانه‌ها منتشر شد. گویا آبی‌ها هم از وضعیت ورزشگاه فرسوده و در دست تعمیر آزادی به ستوه آمده‌اند و پس از مطرح شدن این موضوع که احتمالا ورزشگاه آزادی در نیم فصل دوم در دست تعمیر قرار می‌گیرد، پروژه پیدا کردن جایگزین برای این استادیوم جدی‌تر دنبال می‌شود.

مطرح شدن نام جزیره کیش از آن بابت کمی عجیب به نظر می‌رسد که پیش از این مدیرعامل استقلال از شهرهای مشهد و اهواز برای انتقال میزبانی نام برده بود و کیش تاکنون میزبان رویداد مهمی در سطح نخست فوتبال کشور نبوده است. با این وجود و پس از پرس و جو درباره شرایط جزیره و امکانات آن، به نظر گزینه آبی‌ها خیلی هم غیرمعقول به نظر نمی‌رسد.

محمودپازوکی، رییس هیئت فوتبال جزیره کیش، درخصوص ماجرای سفر خطیر به آنجا بیشتر توضیح می‌دهد. او به خبرنگار ما گفت: بنده اخبار پیرامون سفر ایشان را تایید می‌کنم و قرار است مدیرعامل استقلال ضمن بازدید از امکانات، جلسه‌ای را هم با مسئولین استان داشته باشد. ما سه ورزشگاه داریم و از لحاظ سخت افزاری امکانات مناسبی را برای میزبانی از استقلال، پرسپولیس و حتی تیم ملی خواهیم داشت. حیف است که از این پتانسیل استفاده نشود.

پازوکی که خود در گذشته از ملی پوشان فوتبال کشور بوده و مدیر سابق تیم ملی جوانان نیز محسوب می‌شود، در مدت اخیر تلاش زیادی داشته تا کیش را وارد مناسبات فوتبال ایران کند و چندی پیش نیز مربیان تیم ملی بزرگسالان به دعوت هیات فوتبال سفری به جزیره داشتند. با این حال پازوکی تایید کرد که بابت میزبانی همه چیز در ید قدرت آنها نیست.

گفت: به هرحال چنین تصمیم مهمی باید توسط نهادهای مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد. اگر به امکانات باشد، ما به استقلالی‌ها و حتی پرسپولیسی‌ها می‌گوییم که آماده‌ایم. ضمن اینکه می‌توان از ظرفیت تماشاگران در جزیره هم استفاده کرد، چراکه طرفداران فوتبالی زیادی اینجا سکونت دارند. شورای تامین استان متولی اصلی تایید موضوع است و امیدواریم در جلسه پیش رو بهترین تصمیم اتحاذ شود.

تصاویری که در اختیار ما قرار گرفته، نشان می‌دهد که وضعیت زمین چمن در استادیوم‌های جزیره کیش واقعا مناسب است و اگر وضعیت چمن همین‌گونه بماند، به نظر می‌رسد نسبت به استادیوم آزادی، از کیفیت بهتری برخوردار است. حال باید منتظر ماند و دید تلاش مسئولین به خصوص هیات فوتبال استان کیش منجر به این می‌شود که محبوب‌ترین جزیره تفریحی ایران برگزاری یک مسابقه فوتبال مهم را هم تجربه کند یا خیر.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11604

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها