یک نبرد و هزار انگیزه؛

انتقام سپاهان در نقش جهان یا خروج پرسپولیس از بحران؟

شاگردان ژوزه مورایس حالا شرایط را مناسب انتقام از پرسپولیس می‌بینند.

به گزارش دبل استار، هفته دهم لیگ برتر فوتبال درحالی برگزار خواهد شد که در دو دیدار مهم و حساس، استقلال به مصاف تراکتور و سپاهان در نقش جهان از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

پرسپولیس چند هفته‌ای است که روی برد را به خود ندیده و در سه بازی اخیرش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نتیجه‌ای جز تساوی کسب نکرده است.

تقابل این تیم‌ها یک نبرد حساس و حیاتی برای هر کدام محسوب می‌شود و همیشه حواشی متعددی را برای آنها به همراه داشته است. مشکلاتی که این روزها شاگردان گل‌محمدی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مصدومیت و سرماخوردگی و البته پیش از آن ضعف در خط دفاع و خلق موقعیت است تا تقابل با سپاهان برای آنها حساس‌تر از قبل باشد و نتیجه این دیدار می‌تواند پرسپولیس را از این نوار تساوی نجات داده یا بیشتر به سمت حواشی بکشاند.

در سویی دیگر اما سپاهان اگرچه دیدار لیگ برتری خود را مقابل ملوان با دریافت سه گل واگذار کرد اما در آسیا و مقابل حریف ازبکستانی با ثبت ٩ گل، آلمالیق را سلاخی کرد.

نتایج سپاهان در سه هفته اخیر دچار نوسان بوده و با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی حالا از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد.

از نکات این دیدار، مصدومیت بازیکنان پرسپولیس و در مقابل آن آمادگی شاگردان مورایس است و در این شرایط مسئولیت سنگین مربیان را می‌رساند. از وظیفه مورایس که باید ذهن شاگردانش را از پیروزی مقابل آلمالیق دور کرده و به سمت این دیدار متمرکز کند، تا مسئولیتی که گل‌محمدی برای حفظ و ارتقا روحیه بازیکنانش دارد.

حال با این تفسیر باید دید سپاهان دوباره به روزهای خوب خود بازمی‌گردد یا نوار تساوی های پرسپولیس قطع خواهد شد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12105

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها