قلعه‌نویی در یک قدمی اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی در آستانه رسیدن به رکورد همتای سابقش است.

به گزارش دبل استار، تاریخ فوتبال ایران پر از آمار و ارقام گوناگون است. در تاریخ فوتبال مربیان زیادی آمده و رفته اند و فقط نتایج آنها به یادگار مانده است.

اسکوچیچ در سخت ترین دوران رهبری تیم ملی را برعهده گرفت که هیچکس جرات برعهده گرفتن این مسئولیت را نداشتند و او نه تنها از مسئولیت سختی که برعهده گرفته بود، برآمد، بلکه در ده بازی ده برد بدست آورد و نام خود در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد.

اسکوچیچ در ده دیدار ده برد و ۲۹ گل زده و ۲ گل خورده داشته که آمار هر بازی حدود ۳ گل زده داشته و در هر ۵ بازی یک گل دریافت کرده که آمار عالی بوده است. اسکوچیچ در ده دیدار ۱۴۴ شوت به سمت دروازه حریفان زده که میانگین هر بازی ۱۴ شوت بوده و حریفان نیز در مقابل ۵۹ شوت به سمت دروازه ما در زمان اسکوچیچ شوت زنی کرده که آمار هر بازی ۶ شوت بوده است.

امیرقلعه نویی هم تاکنون ده بازی سرمربی تیم ملی بوده که ۹ برد داشته و اگر بتواند در بازی سه‌شنبه ازبکستان را ببرد به رکورد اسکوچیچ و ده برد پیاپی می رسد و می تواند در بازی‌های بعدی این رکورد را بشکند. قلعه‌نویی در خط حمله با ۳۱ گل زده و ۵ گل خورده از نظر گلزنی بهتر از اسکوچیچ عمل کرده و از نظر خط دفاعی وضعیت تیم اسکوچیچ به مراتب بهتر از تیم امیرخان بوده است.تیم ملی در ده بازی ۱۵۷ شوت به سمت دروازه رقیبان شلیک کرده و رقیبان ۶۵ شوت به دروازه ما زده اند که از نظر حمله تیم قلعه‌نویی بهتر و از نظر دفاعی تیم اسکوچیچ آمار بهتری داشته است.

امید گل تیم اسکوچیچ در ده دیدار حدود۲۴ و تیم قلعه‌نویی ۲۲ می باشد که نشان از بهتر بود تیم اسکوچیچ در این زمینه دارد و آمید گل حریفان در مقابل ما تیم اسکوچیچ با ۲/۷۵ وضعیت بهتری نسبت به تیم فعلی با ۵/۹۲ دارد. در آمار درصد مالکیت تیم ملی با قلعه‌نویی ۵۸ درصد و تیم اسکوچیچ با ۵۶ درصد نزدیک به هم می باشند.

بنابراین با مقایسه عملکرد این دو مربی به این نتیجه می رسیم که تیم ملی در زمان قلعه‌نویی با مالکیت بیشتر و هجومی تر است و اسکوچیچ در دفاع قوی‌تر عمل کرده است.

اسکوچیچ ۱۰ برد متوالی دارد و قلعه‌نویی ۹ برد. به این ترتیب ژنرال فرصت دارد در بازی روز سه‌شنبه در تاشکند به رکورد اسکو برسد.به هر حال باید منتظر ماند که آیا امیرخان با تیم ملی رکورد جدیدی از خود به جا خواهد گذاشت یا این رکورد در دست اسکوچیچ باقی خواهد ماند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12366

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها