ازبکستان-ایران؛

دومین گام شاگردان قلعه نویی در راه جام جهانی

از سری رقابت های انتخابی جام جهانی2026 امروز تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ازبکستان در تاشکند به مصاف ایران خواهد رفت که یکی از مهم‌ترین بازی های این گروه قلمداد می‌شود.

این دو تیم تاکنون ۱۲ بار مصاف هم رفتند که ۱۰ بار ایران برنده میدان شده است یک بار مساوی سهم دو تیم شده و تنها یک بار ازبکستان موفق شده است ایران را شکست دهد.

در ۵ بازی گذشته تیم ایران موفق شده است پنج حریف خود را از پیش رو بردارد و در طرف مقابل ازبکی‌ها ۴ برد و یک بار مغلوب حریف خود شدند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ایران تاکنون دو بار با این عنوان به مصاف تیم ازبکستان رفته است که همیشه برنده میدان شده است از این رو می‌توان امیدوار بود که امروز نیز او در سومین دیدار خود بتواند تیمش را در مقابل حریف قدرتمند ازبکستان برنده میدان کند.

ایران و ازبکستان هر دو در بازی قبل خود برنده میدان شدند ایران موفق شد هنگ کنگ را با چهار گل از پیش رو بردارد در طرف مقابل ازبکستان موفق شد با سه گل ترکمنستان را شکست دهد.

در آخرین رده‌بندی فیفا ایران در رده بیست و یکم قرار گرفت و ازبکستان نیز با اختلاف فاحش با ایران در رده هفتاد و سوم قرار دارد هرچند که این اختلاف بسیار زیاد است اما ازبکستان همیشه نشان داده است که در برابر ایران تیم دست و پا بسته‌ای نیست، این دیدار امروز سه شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در تاشکند برگزار خواهد شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12367

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها