تقابل متفاوت نکونام و گل محمدی در دربی

گرچه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از این بارها مقابل هم قرار گرفته‌اند اما این دیدار از یک ویژگی خاص برای هردو آنها برخوردار است.

به گزارش دبل استار، حضور نسبتاً طولانی مدت یحیی گل‌محمدی در کسوت سرمربیگری در فوتبال کشورمان این فرصت را برای او ایجاد کرد که در طول سال‌های اخیر و در کسوت سرمربی مقابل تیم‌های بازی کند که سرمربی‌شان جواد نکونام بود. او که از سال ۱۳۸۷ کارش در این عرصه را در تیم صبای قم استارت زد سپس در تیم‌های تربیت یزد، نساجی، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب‌آهن، گل ریحان البرز، تراکتور، شهرخودرو و در نهایت دوباره پرسپولیس تاکنون ادامه داد.

سرمربی استقلالی تیم استقلال نیز که از چند فصل پیش کارش در این عرصه را با حضور در کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان استارت زد سپس در تیم‌های خونه به خونه، نساجی و فولاد در کسوت سرمربی کار کرده و پیش از این بارها با تیم‌های تحت امرش مقابل تیم‌هایی قرار گرفته که گل‌محمدی سرمربی شان بوده است اما این دربی متفاوت خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام گرچه تا اینجا بارها در قامت مربی رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند اما فارغ از دعواهای اخیرشان و اختلافات شدیدی که با هم دارند هرگز در کسوت سرمربیان تیم‌های استقلال و پرسپولیس رودرروی هم قرار نگرفته و از این حیث ویژگی خاص این دربی تقابل نکونام با گل‌محمدی در لباس سرمربیان دو تیم پرطرفدار کشور برای اولین بار رودرروی یکدیگر خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12874

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها