ابراز علاقه مدافع سابق برای استقلالی شدن

مدافع برزیلی سابق استقلال در گفت‌وگویی کوتاه اینچنین به موضوع بازگشتش به استقلال واکنش نشان داد:

به گزارش دبل استار، لیگ برتر فوتبال کشورمان روز یکشنبه پیگیری شد و در یکی از بازی‌های مهم هفته چهاردهم، استقلال و گل‌گهر به تساوی یک گله رسیدند. آبی‌ها که با وجود این تساوی کماکان در صدر جدول ایستاده‌اند حالا در انتظار آخرین بازی نیم‌فصل خود مقابل پیکان هستند تا نیم‌فصل را با قهرمانی به پایان برسانند. استقلال امسال شرایط خوبی بخصوص در فاز دفاعی دارد، این تیم تا پایان هفته چهاردهم تنها ۸ بار دروازه خود را بازشده دید تا خط دفاعی استقلال تا اینجا به عنوان بهترین خط دفاعی لیگ شناخته شود. با وجود این جواد نکونام به دنبال تقویت تیمش در این خط و سایر خطوط است. سرمربی آبی‌ها پس از بازی با گل‌گهر در نشست خبری اظهار داشت که استقلال نیاز به تقویت دارد و حداقل ۵ بازیکن می‌خواهد. او همچنین در خصوص خط دفاعی تیمش و کمبود بازیکن در این پست گفت: «۲ مدافع میانی‌مان را از دست داده‌ایم و شرایط این را نداریم که بازیکنان را در جایی که دوست دارند بازی بدهیم.» این صحبت‌ها نشان می‌دهد که آبی‌ها در خط دفاعی به دنبال جذب یک یا دو بازیکن هستند. سرمربی آبی‌ها برای پوشش خط دفاعی می‌خواهد یک مدافع میانی قد بلند جذب کند؛ بازیکنی که البته در ایران حضور ندارد و نکونام به دنبال یک بازیکن خارجی در پست مدافع میانی برای نیم‌فصل دوم است.

در این بین در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص تمایل رافائل سیلوا، مدافع برزیلی آبی‌ها که در لیگ بیست و یکم به همراه فرهاد مجیدی با اقتدار به قهرمانی رسیده بود، مطرح شد و با توجه به نیاز نکونام به مدافع میانی، حضور سیلوا در استقلال قطعی به نظر می‌رسد. بازیکنی که لیگ بیست و یکم با قرارداد ۹۰۰ هزار دلاری برای ۲ فصل به استقلال پیوست و بازی‌های خوبی در قلب خط دفاعی استقلال از خود به نمایش گذاشت. این مدافع برزیلی سابق استقلال در گفت‌وگویی کوتاه اینچنین به موضوع بازگشتش به استقلال واکنش نشان داد: «هنوز چیزی قطعی نشده اما دلم با استقلال است. خاطرات زیادی از استقلال و در زمان حضور در ایران دارم و می‌خواهم این خاطرات ادامه‌دار باشد. استقلال هواداران بسیار خوبی دارد و من به هواداران آبی افتخار می‌کنم.»

مدافع ۳۲ ساله سابق استقلال فصل گذشته پس از باخت در دربی جام حذفی به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود به باشگاه نوتیس داد اما باشگاه اخطار او را جدی نگرفت تا این بازیکن بدون دریافت مطالبات خود به کشورش بازگردد. او بعد از جدایی از جمع آبی‌ها یک نیم‌فصل بیرون ماند، به همین دلیل استقلال باید طبق توافق‌هایی که پیشتر با این بازیکن داشته تمام حقوقش را پرداخت کند. شنیده می‌شود میزان بدهی استقلال به این بازیکن با توجه به جریمه دیرکرد، در حدود ۹۰۰ هزار دلار است و مدیران پیشین استقلال در خصوص پرداخت‌ طلب این بازیکن سهل‌انگاری کردند و این موضوع باعث شد تا مدیران کنونی با دردسر دیگری مواجه شوند. سیلوا پس از بازگشت به کشور خود تمریناتش را ادامه داد و به نظر می‌رسد که از نظر بدنی کاملاً آماده بازی است.

در این شرایط اوایل بهمن ماه به طور رسمی نقل و انتقالات نیم‌فصل شروع می‌شود و تا دهه اول اسفندماه ادامه خواهد داشت و استقلال یک ماه فرصت دارد تکلیف این مدافع برزیلی را برای پیوستن به تیم روشن کند. مدافعی که قیمت آن در سایت ترانسفر مارکت ۶۰۰ هزار یورو اعلام شده اما شنیده می‌شود که سیلوا با دریافت ۲۵۰ هزار دلار هم راضی به بازگشت است. این موضوع می‌تواند برای استقلال در این شرایط نه‌چندان خوب اقتصادی مفید باشد چرا که مسئولان این تیم باید بدهی ۴۵ میلیارد تومانی را به این بازیکن پرداخت کنند. مدیران استقلال با جذب او می‌توانند هم رضایت نکونام در خط دفاعی و هم رضایت خودش را برای تخفیف در پرداخت مطالباتش جلب کنند. در واقع جذب این مدافع بلند قد معامله دوسر برد برای آبی‌ها خواهد بود.

منبع خبر : به نقل از ایران ورزشی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13237

۱ نظر

  • از نظر من با توجه به اشتباه ایشون در بازی دربی حذفی روی گل عالیشاه ، بهتره بجای ایشون دنبال عارف غلامی باشه باشگاه

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها