استقلال مدعی قهرمانی لیگ برتر/ ظهور فراتر از تصور آبی‌ها

احمد جمشیدیان در آستانه بازی سپاهان و استقلال، این دو تیم را مدعی عنوان قهرمانی معرفی کرد.

به گزارش دبل استار احمد جمشیدیان ، درباره شروع لیگ برتر و شش امتیازی شدن سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس گفت: قابل پیش‌بینی بود که هر سه تیم لیگ را با شرایط خوبی شروع کنند و مدعیان قهرمانی هم همین سه تیم هستند. در این بین تراکتور با وجود سرمایه‌گذاری خوبی که انجام داد شروع خوبی نداشته است. البته در مورد استقلال هم باید بگویم که آنها فراتر از حد تصور ظاهر شدند، چون استقلال پیش‌فصل خوبی نداشت و درگیر برخی از حاشیه‌ها و مشکلات بود. شاید بعد از یک باخت همه چیز در استقلال خراب شود، ولی پرسپولیس و سپاهان ثبات بیشتری دارند.

وی در مورد تقابل سپاهان و استقلال در هفته سوم لیگ برتر و اینکه شانس کدام‌یک برای برد بیشتر است، تصریح کرد: استقلال و سپاهان در فاز دفاعی مشکل دارند و نباید منتظر یک بازی بدون گل و کسل‌کننده باشیم، چون هر دو تیم در دیدارهای اخیر در فاز هجومی عملکرد خوبی داشته‌اند. این بازی در اصفهان برگزار می‌شود و طبیعتاً شانس برد سپاهان بیشتر از استقلال است، ولی نباید فراموش کرد که جواد نکونام نشان داده است که مقابل تیم‌های بزرگ می‌تواند به خوبی روزنه‌ها را ببندد و از ضدحملات استفاده کند. کیفیت سپاهان که مشخص است، ولی فکر می‌کنم عیار استقلال در این بازی بیشتر مشخص خواهد شد.

جمشیدیان در پایان تصریح کرد: همین سه تیم بالای جدول مدعیان اصلی قهرمانی هستند و من به ترتیب از سپاهان، پرسپولیس و استقلال نام می‌برم. امسال حتی سپاهان می‌تواند یک قدم جلوتر از پرسپولیس باشد مگر اینکه پرسپولیس بتواند یک مهاجم خوب جذب کند. پرسپولیس دیروز یاسین سلمانی را هم گرفت، ولی من اعتقاد دارم جذب او دردی از این تیم دوا نخواهد کرد، چون تیمِ گل‌محمدی نیاز به یک مهاجم گلزن دارد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10044

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها