سورپرایز نکونام در دربی با بازیکن مورد علاقه کی‌روش

ملی‌پوش استقلال با نمایش کم اشتباه مقابل فولاد آماده دیدار برابر پرسپولیس شد.

به گزارش دبل استار، استقلال دیدار مقابل فولاد را دوباره با سه مدافع آغاز کرد که جواد نکونام تصمیم گرفت از روزبه چشمی در قلب خط دفاعی استفاده کند و کاپیتان دوم تیمش را مثل هفته‌های قبل در همین پست به کار بگیرد که این ملی پوش دوباره توانست عملکرد مطمئنی بر جای بگذارد تا بدون گل خورده به استقبال دربی بروند.

روزبه چشمی که یکی از بهترین‌های این فصل استقلال بوده و نمایش محکم او در خط دفاعی نقش ویژه‌ای در بسته ماندن دروازه تیمش داشته، در دیدار مقابل فولاد خوزستان بارها با قطع توپ‌های به موقع مانع از پیش‌روی بازیکنان خوش‌تکنیک حریف شد و در نبردهای هوایی نیز برتری داشت تا خطر جدی روی دروازه تیمش شکل نگیرد.

چشمی در دهمین بازی فصل خود برای استقلال مقابل فولاد خوزستان نمایشی داشت که خیال جواد نکونام بابت این ستاره تیمش در دربی راحت باشد و بتواند از این بازیکن در دیدار حساس برابر پرسپولیس دوباره در خط دفاعی بهره ببرد.

روزبه که تجربه حضور در دربی‌های متعدد و گلزنی مقابل پرسپولیس با لباس استقلال را دارد، امیدوار است روز پنج‌شنبه هم دوباره این اتفاق را رقم بزند و آبی‌ها را با نمایش مطمئن در خط دفاعی خوشحال کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12842

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها