گوستاوو بلانکو هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده است

استقلال هنوز قرارداد رسمی با گوستاوو بلانکو امضا نکرده است.

به گزارش دبل استار، تنها خرید خارجی تیم مدیریتی استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی، هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است. گوستاوو بلانکو که از ایبار به جمع آبی های پایتخت اضافه شده، هنوز به صورت رسمی بازیکن این تیم محسوب نمی شود.

این بازیکن آرژانتینی طی روزهای اخیر در تمرینات استقلال حضور یافته ولی از آنجایی که هنوز قرارداد رسمی با این تیم به امضا نرسانده، مشغول انجام تمرینات انفرادی است و به تمرینات گروهی اضافه نشده است.

در واقع تیم مدیریتی استقلال هنوز نتوانسته است مشکلات مربوط به سقف قرارداد را برطرف کند و با وجود اینکه از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر ۲۰ روز می گذرد، مدیران باشگاه قدم موثری در این زمینه برنداشته اند.

در نهایت به نظر می رسد تا زمانیکه باشگاه استقلال نتواند از هزینه های فصل جاری و سقف تعیین شده بکاهد، قرارداد گوستاوو بلانکو نیز امضا نخواهد شد و طبیعتا این بازیکن نیز حاضر نیست ریسک مصدومیت را به جان بخرد و تا اطلاع ثانوی به صورت انفرادی مشغول تمرین خواهد شد.

بلانکو تنها بازیکن خارجی از میان چندین بازیکن معرفی شده از سوی نکونام است که بالاخره مدیران استقلال موفق شدند او را به خدمت بگیرند و باید دید سرانجام او چه زمانی می تواند قرارداد رسمی با آبی ها امضا کرده و در دسترس کادرفنی باشد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10782

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها