فداکاری بد موقع مهرداد محمدی

استقلال می‌تواند با تعداد گل‌های بیشتری مقابل تیم اراکی به پیروزی برسد.

به گزارش دبل استار، در هفته هشتم استقلال باز هم در آزادی میزبان حریف خود بود و به مصاف آلومینیومِ مجتبی حسینی رفت و در نهایت نتیجه این بازی به پیروزی تک گله استقلال بود.

مهرداد محمدی که خرید این فصل استقلال بود، هفته گذشته و مقابل هوادار موفق شد دو گل به ثمر رسانده و یک پنالتی برای آبی‌ها کسب کند و در نهایت به بهترین بازیکن زمین تبدیل شود و هواداران را به گلزنی های متعدد خود امیدوار کند.

بازی استقلال و آلومینیوم خالی از حواشی نبود و با اتفاقاتی همراه شد که علاوه بر این، شاهد اشتباهات و فرصت‌سوزی هایی از جانب بازیکنان استقلال بودیم که اگر آنها تبدیل به گل شده بود، تیمِ نکونام با بردی قاطع زمین را ترک می‌کرد.

از جمله اشتباهاتی که در این دیدار فاحش و به نوعی باورپذیر نبود، پاس مهرداد محمدی در مقابل دروازه آلومینیوم به بلانکو بود که این پاس به مهاجم آرژانتینی نرسید و توسط بازیکن حریف دفع شد. در واقع محمدی نه تنها با چنین موقعیتی موفق به گلزنی نشد، بلکه پاس او به بلانکو هم تبدیل به یک پاس مُرده شد تا مسلّم ترین موقعیت استقلال در این بازی سوخت شود. این موقعیت با دفع توپ روزبه چشمی و سماجت مهرداد به وجود آمده بود و در آخر توسط خود او نیز به هدر رفت.

شاید اگر بازیکن دیگری چنین اشتباهی را مرتکب شده بود به این اندازه مورد انتقاد قرار نمی‌گرفت، چرا که مهرداد محمدی با سبک بازی و تکنیکی که دارد این دست موقعیت‌ها برای او را باید به طور قطع گل دانست و از این روی به هدر رفتن چنین فرصتی، آن هم توسط محمدی دور از انتظار است، فرصتی که با تسلط کامل روی توپ و در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان حریف آن را به گل تبدیل نکرد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11834

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها