دلخوری عجیب بازیکنی که انتظارات را برآورده نکرد!

سجاد شهباز زاده بازیکن مس رفسنجان، فصل پیش در استقلال بود که حتی یک بار هم برای این تیم موفق به گلزنی نشد.

به گزارش دبل استار، اولین خرید استقلال در فصل گذشته سجاد شهباز زاده بود که پیش از آن هم سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را در کارنامه خود داشت.
این بازیکن در یک فصل حضور دوباره خود در استقلال، حتی یک مرتبه هم موفق به گلزنی نشد تا نهایتا فصل بیست و سوم را به مس رفسنجان کوچ کند و پایان کار او در استقلال با خاطره‌ای خوش همراه نبوده باشد.

بازی استقلال و مس رفسنجان در فصل جدید، دیدار شهباز زاده‌ با تیم سابق خود بود تا پس از یک فصل دوباره در مقابل استقلال قرار بگیرد.

پیش از شروع مسابقه روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند و حسین مهری نزد ساکت الهامی رفته و از او رخصت برای بازی گرفتند و در آن سو بازیکنانی مثل لوسیانو پریرا، فرشید باقری و میثم تیموری از تیم مس رفسنجان نیز با کسب اجازه از نکونام به زمین رفتند و این در حالی بود که سجاد شهباز زاده در جمع بازیکنانی که به سمت نکونام رفته بودند حضور نداشت تا برداشتی که از حرکت این مهاجم می‌شود نوعی دلخوری از فصل گذشته و در واقع استقلال و نکونام باشد اما عملکرد او خود گویای همه چیز است و همگی کار او را در این تیم تمام شده می‌دانستند.

شهباز زاده که موفق نشد سال گذشته برای استقلال گلزنی کند، پیش از بازی امروز صحبت عجیبی را مطرح کرده بود که “من راه گلزنی به استقلال را بلدم.” درست چیزی که با عملکرد یک فصل اخیر او در تناقض بود.

در پایان نود دقیقه، نتیجه این دیدار به سود شاگردان نکونام رقم خورد و آبی‌ها با سه امتیاز راهی تهران خواهند شد و حالا باز بر سر این بحث خواهیم رفت که سجاد شهباز زاده با چه متر و معیاری صحبت از گلزنی به استقلال کرد، در حالی که دقیقه ۶٠ بازی با تصمیم ساکت الهامی تعویض و از زمین خارج شد.

شاید اگر این مهاجم چنین موضوعی را مطرح نکرده بود، خودداری او از رفتن نزد نکونام قابل چشم‌پوشی بود و در واقع چندان به چشم نمی‌آمد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11299

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها