جلالی روی ساپینتو را سفید کرد

استقلال جواد نکونام در رقابتی سخت با وجود ارائه ای خوب به مصاف سپاهان مورایس رفت که در این دیدار نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش دبل استار، استقلال در تاریخ فوتبال خوب همواره بهترین مدافعان کناری را داشته است و اکنون در دو جناح چپ و راست به ترتیب جلالی، سلمانی و حردانی و یامگا را دارد.

جواد نکونام در این فصل برای دو جناح چپ و راست از ابوالفضل جلالی و حردانی استقلال کرده است و هر چند جلالی در بازی اول به حدی عالی ظاهر شد که تحسین کارشناسان و هواداران را برانگیخت، اما او در دو بازی بعدی مقابل ملوان و سپاهان، هیچ نشانی از آن جلالی آماده در بازی مقابل صنعت نفت آبادان را نداشت.

در دو فصلی که جلالی و سلمانی در جناح چپ استقلال بعنوان رقیب در اسکواد استقلال بوده اند، اما هم در زمان فرهاد مجیدی و هم ریکاردو ساپینتو همواره جعفر سلمانی انتخاب اول این دو سرمربی برای جناح چپ خط دفاعی بوده‌اند.

هواداران استقلال از فصل گذشته، همواره یکی از انتقادات آنها این بود که چرا ریکاردو ساپینتو از جعفر سلمانی در جناح چپ خط دفاعی خود استفاده می کند و ابوالفضل جلالی یا در ترکیب ۱۸ نفره قرار ندارد و یا اینکه چند دقیقه بیشتر بازی نمی کند.

جلالی در محدود بازی‌هایی هم که در فصل پیش در ترکیب اصلی استقلال به میدان می رفت، بازی خوبی از خود نشان می داد و برای بازی بعد، باز هم جلالی یا در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت و یا نهایتا بر روی نیمکت ذخیره ها، نظاره‌گر بازی هم تیمی خود بود.

جلالی به جز بازی نفت آبادان، دیگر نه تنها درخششی از خود نشان نداده، بلکه با بازی های متوسط و ضعیف خود، انتقاد کارشناسان و هواداران را هم برانگیخته است. جلالی اگر تغییری در بازی خود انجام ندهد، بدون تردید در هفته‌های بعد او جای خود را به جعفر سلمانی در جناح چپ خواهد داد و هواداران و پیشکسوتان هم به این نکته فنی می رسند که حق با ساپینتو بوده است.

ساپینتو دلیل نیمکت نشینی جلالی را در فصل پیش، نداشتن انگیزه در تمرینات، بعد از نیمکت نشینی و قرار نگرفتن در ترکیب اصلی می دانست و تاکید داشت که او برای رسیدن به ترکیب اصلی در تمرینات جنگنده ظاهر نمی شود.

به هر جلالی این فصل انتخاب اول جواد نکونام در جناح چپ استقلال بوده است و اگر او از این فرصت ها در بازی های آینده به خوبی استفاده نکند و مثل بازی با صنعت نفت آبادان ظاهر نشود، باز هم جای خود را در ترکیب اصلی استقلال از دست خواهد داد و همه می دانند که در مورد جلالی، حق با ساپینتو در فصل پیش بوده است.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10132

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها