تنها شرط صدور کارت بازی بلانکو

استقلال هنوز نتوانسته قرارداد مهاجم آرژانتینی خودش را ثبت کند و برای او کارت بازی بگیرد.

به گزارش دبل استار،در حالی که گوستاوو بلانکو بالغ بر یک ماه است که در ایران حضور دارد، هنوز کارت بازی برایش صادر نشده و از نظر سازمان لیگ نمی‌تواند با پیراهن آبی به میدان برود.

این در حالی است که او با استقلال قرارداد دارد و باشگاه حتی اگر از وجودش استفاده نکند باز هم باید دستمزدش را بپردازد. از طرف دیگر مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند سعید مهری و مهدی هاشمی‌نسب برای اینکه به استقلال کمک کنند، حاضر شدند با رقم بسیار پایین قراردادهای خودشان را ثبت کنند به همین خاطر قرار شده طی هماهنگی با بازیکنان استقلال این نفرات از مبالغ قراردادهایشان کم کنند تا قضیه سقف بودجه حل شود و علاوه بر پرداخت رقم بیشتر به مهری و هاشمی‌نسب، زمینه برای ثبت قرارداد بازیکن آرژانتینی هم فراهم آید.

اگر بازیکنان استقلال هر کدام حداکثر یک میلیارد تومان از قراردادهایشان کم کنند، داستان به طور کامل جمع شده و مشکل حل می‌شود. البته به احتمال فراوان در این رابطه شرایط پلکانی را مد نظر قرار می‌دهند و بازیکنانی که قرارداد گران‌تری دارند، در قیاس با نفرات جوان که کمتر پول می‌گیرند، تخفیف بیشتری خواهند داد.

این نکته را هم فراموش نکنید که طرح مذکور اجباری نیست و طبق قوانین سازمان لیگ، باشگاه نمی‌تواند بدون رضایت هیچ بازیکنی مبلغ قرارداد او را کم کند روی همین اصل مدیران استقلال مشغول مذاکره با نفرات هستند تا قضیه را جمع و جور کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11766

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها