استقلال و تراکتور از نگاه آمار

آبی ها همیشه برنده در مقابل تراکتور

جدال‌ حساس تراکتور و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار می شود .

به گزارش دبل استار،در چهارچوب هفته دهم لیگ برتر یکی دیگر از جدال‌های حساس در ورزشگاه آزادی میان دو تیم استقلال و تراکتور انجام خواهد شد هرچند این دیدار را می‌تواند از جنبه‌های مختلفی بررسی کرد اما ما می‌خواهیم به نتایج تعداد بازی‌های دو تیم بپردازیم.

استقلال و تراکتور تاکنون ۵۴ بار به مصاف هم رفتند که برتری مطلق از آن آبی پوشان بوده است از ۵۴ بازی ۲۶ بار استقلال برنده میدان شده است ۱۴ بار بازی به تساوی به پایان رسیده است و ۱۴ بازی نیز تراکتوری‌ها موفق به برد در برابر استقلال شده‌اند.

اولین بازی این دو تیم پرطرفدار در ورزشگاه باشماق تبریز افسری مسابقات لیگ تخت جمشید برگزار شد جایی که تراکتوری‌ها موفق شدند با یک گل استقلال را شکست دهند.

اگر بخواهیم بازی های استقلال و تراکتور را در لیگ ها و جام های مختلف تفکیک کنیم ۲۵ بازی در قالب لیگ برتر، ۱۴ بازی در قالب لیگ آزادگان، ۵ بازی در قالب لیگ تخت جمشید، ۲ بازی در قالب جام حذفی ایران، ۱بازی در قالب جام شهدا تهران و ۱ بازی در قالب جام نقش جهان اصفهان انجام شده است.

در تمام این بازی ها ۱۴۷ گل بین دو تیم رد و بدل شده است که استقلال سهم بیشتری داشته است آبی ها ۸۹ گل وارد دروازه تراکتوری ها کرده اند و در طرف مقابل تراکتوری ها نیز ۵۸ گل وارد دروازه استقلال کرده اند.

بهترین گلزنان استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر دیاباته و مهدی قائدی هستند که هر کدام ۵ گل به ثمر رسانده اند پس از آن ها فرهاد مجیدی و مجتبی جباری با ۳ گل عنوان برترین گلزنان را دارند و حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی هر کدام با دو گل در برابر تراکتور گل زده‌اند.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12103

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها