عالمان بی عمل در مدیریت بودجه باشگاه استقلال

به گزارش دبل استار عصر امروز سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه استقلال بودجه مصوب خود را برای لیگ بیست و سوم، مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان عنوان کرده است.

این در شرایطی است که استقلال فصل گذشته در رده سوم لیگ ایستاد و طبق دستورالعمل ابلاغ شده به باشگاه‌ها، حداکثر می‌تواند ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه کند. حتی تیم‌هایی که سهمیه  آسیا گرفته‌اند می‌توانند ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کنند یعنی ۵ میلیارد کمتر از استقلال!

نکته جالب این است که علی خطیر سرپرست باشگاه استقلال خودش عضو این کارگروه بوده و از جمله افرادی است که در تنظیم و تصویب این دستورالعمل نقش داشته است.

  1. فارغ از اینکه حضور همزمان او در باشگاه استقلال و کارگروه یادشده مصداق بارز تعارض منافع است، باید گفت که خطیر پیش از اینکه به استقلال بیاید در نشست خبری از فواید این دستورالعمل صحبت کرد و از لزوم رعایت آن سخن گفت اما دیری نپاید که باشگاه تحت مدیریت خودش، قانون را زیر پا گذاشت و تبدیل شد به عالمان بی‌عمل!

ماجرا از دو حالت خارج نیست؛ یا باشگاه استقلال در اعلام مبلغ سقف بودجه خود گاف داده یا اینکه بالاتر از مبلغ تعیین شده هزینه کرده است. هر کدام که باشد، بیانگر این است که مدیریت باشگاه در اصول ابتدایی مدیریت دچار مشکل است.

استقلال این روزها با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند؛ از مسائل مالی گرفته تا عدم جذب بازیکنان مناسب اما این مورد آخر یعنی رعایت نکردن سقف قرارداد را باید شاهکار مدیریت دانست موضوعی که واکنش سازمان لیگ را در پی داشته و این سازمان به باشگاه استقلال اعلام کرده حداکثر می‌تواند ۳۰۰ میلیارد هزینه کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9767

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها