اثبات بی‌عدالتی بین استقلال و پرسپولیس توسط خطیر

مدیرعامل باشگاه استقلال، برخی ادعاهای هواداران این تیم در فصول اخیر را تایید کرد.

به گزارش دبل استار، چند فصلی است که فضای رقابت استقلال و پرسپولیس جدی‌تر و حیثیتی‌تر شده است. بخش قابل توجهی از این جنگ در فضای هواداری دو تیم صرف ادعای بی عدالتی و سود بردن طرف مقابل از برخی منافع یکطرفه است. تابستان امسال و با اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ داد، این موضوع از سمت آبی‌ها به اوج خود رسید. علی خطیر مدیرعامل این باشگاه هم نشان داد با هواداران تیمش هم نظر است و البته برای اثبات حرفش ادله خودش را هم رو کرده است.

او که در برنامه فوتبال برتر حضور داشت، وقتی درباره ماجرای قرارداد همراه اول با استقلال توضیح می‌داد، تاکید کرد که سوء مدیریت در این ماجرا رخ داده اما با این حال تبعیض‌هایی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. بخشی از صحبت‌های او در این باره را بخوانید:

«در مباحث مالی و اسپانسری مواردی را می‌بینیم که پرسپولیس پولش را می‌تواند بگیرد اما استقلال نمی‌تواند. هواداران این را می‌بینند و می‌فهمند که عدالت وجود ندارد. بنگاه های اقتصادی سمت استقلال نمی‌آیند چون می‌ترسند بخشی از بازار خود را از دست بدهند.»

خطیر که در ادامه “اسپانسر مشترک” را به عنوان راهکارش برای حل مشکلات مالی استقلال مطرح کرد مدعی شد این طرح با سنگ اندازی برخی منتسب به باشگاه پرسپولیس مواجه شده است:

«راهکار من این است که اسپانسر مشترک با پرسپولیس داشته باشیم. چطور ایرانسل آن تیم را می‌تواند حمایت کند اما ما را نمی‌تواند حمایت کند؟ دوستان در پرسپولیس به آنها گفته‌اند حق ندارید روی پیراهن استقلال بروید. اینجا اگر دولت ورود نکند راه حلی برای ما نمی‌ماند.»

مدیرعامل استقلال که مثال‌های زیادی در تایید ادعای خودش و هواداران این تیم مطرح می‌کرد، بی‌عدالتی را به ماجرای حذف استقلال از آسیا هم ربط داد: «بیمه تامین اجتماعی به اشتباه ۳۴ میلیارد بابت بیمه بازیکنان رده پایه از حساب باشگاه استقلال کم کرده و هنوز پول را برنگردانده است. چطور این پول را از ما کشیده‌اند اما از پرسپولیس نکشیده‌اند؟ به هوادار چطور بگویم عدالت وجود دارد؟ دو سال پیش مشکل مالکیتی وجود داشت و در حالی که استقلال بدهکار نبود و پرسپولیس بدهکار بود، هر دو تیم از لیگ قهرمانان حذف شدند اما امسال که باز هم مشکل مالکیتی وجود داشت ولی پرسپولیس بدهی نداشت و استقلال بدهی داشت، باز هم استقلال حذف شد!»

صحبت‌های علی خطیر با استقبال زیاد صفحات هواداری این تیم در فضای مجازی همراه شده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10495

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها