واکنش جالب علی خطیر به شکایت شبانه سپاهان

صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال، شکایت باشگاه سپاهان اصفهان را در پی داشت.

به گزارش دبل استار، علی خطیر مدیرعامل استقلال پس از هفته ها سکوت، دیشب در برنامه فوتبال برتر اولین گفت‌وگوی تلویزیونی‌اش به عنوان مدیرعامل شرکت کرده بود، با اشاره به اینکه “رعایت قانون سقف بودجه” یکی از بزرگترین اقدامات انجام شده مدیریت استقلال است، مدعی شد استقلال تنها باشگاهی است که قراردادهایش به درستی ثبت شده است.

او در ادامه با تاکید بر صحت اطلاعات ثبت شده از قرارداد استقلالی‌ها، بدون نام بردن از تیمی با کنایه گفت: «بازیکنی بود که پیشنهاد ۲۵ میلیاردی مرا رد کرده و حالا قراردادش با یک تیم شهرستانی در سازمان لیگ ۱۵ میلیارد ثبت شده است. این خنده دار نیست؟ الان هوادار انتقاد می‌کند که چرا سقف را دور نمی‌زنیم؟ جوابم این است که من بلد نیستم. من پنج شرکت اقماری ندارم که مشکلم را از طریق آنها حل کنم.»

خطیر همچنان که از شرایط سخت لحاظ شده برای باشگاه استقلال به عنوان یک باشگاه دولتی صحبت می‌کرد، به کنایه‌های خود ادامه داد: «ما باشگاه دولتی هستیم اما اجازه خرج کردن یک ریال از بودجه دولت را نداریم. در عین حال تمام قوانین دولتی را باید رعایت کنیم. اما باشگاه های صنعتی و خصولتی و خصوصی شامل هیچ قانون دست و پا گیر دولتی نمی‌شوند و تا دلتان بخواهد از بودجه دولتی هم استفاده می‌کند. باشگاه داریم که سالی ۶۰۰ میلیارد از بودجه دولت استفاده می‌کند و به هیچکس هم پاسخگو نیست و مشمول دیوان محاسبات و حسابرسی نمی‌شود.»

درست است که مدیرعامل استقلال از هیچ تیمی نام نبرد اما ماجرا وقتی جالب‌ شد که باشگاه سپاهان بلافاصله از علی خطیر شکایت کرد تا مخاطب کنایه‌های مدیر آبی‌ها مشخص شود. در بخشی از متن شکایت باشگاه سپاهان آمده است: «متاسفانه شاهد بودیم آقای خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه تلویزیونی شامگاه دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ اتهاماتی واهی و بی‌اساس و مطالبی خارج از چارچوب‌های باشگاه‌داری را علیه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مطرح کرد.»

درست لحظاتی بعد علی خطیر در واکنش به این شکایت گفت: «فکر کنم سپاهان تنها باشگاهی است که از تمام لیگ شکایت کرده است. افتخار می‌کنم بابت گفتن حرف حق از من شکایت شود.»

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10496

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها