میزبانی فولاد از استقلال؛

تیمی که در خانه پولادین است

استقلال تهران در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

به گزارش دبل استار، استقلال تهران دیدار هفته دوازدهم را در اهواز به مصاف خوزستان خواهد رفت، آن هم تیمی که با گذشت نیمی از فصل با دومین سرمربی خود به رقابت با دیگر تیم‌ها می‌پردازد و ابتدای فصل را با علیرضا منصوریان آغاز کرده بود.

فولادهای یکی از رقبای سرسخت استقلال در لیگ برتر و جام حذفی محسوب می‌شوند که دیدار دو تیم همیشه پرچالش بوده است.

از نکات مهم تقابل فولاد و استقلال می‌توان به این اشاره کرد که اگرچه فولاد نتایج مطلوبی را به دست نیاورده و در حال حاضر جایگاه چهاردهم جدول را به خود اختصاص داده اما آمار جالبی در بازی‌های خانگی خود ثبت کرده و از ١٧ گل خورده این فصل تنها ۵ گل را در خانه دریافت کرده است.

این آمار تیم اهوازی شاید می‌تواند یک هشدار برای استقلال باشد و این پیغام را برساند که یاران مارتینز میزبانان سرسختی هستند و در خانه به کمتر تیمی اجازه گشودن دروازه خود را می‌دهند.

با توجه به اینکه استقلال هفته گذشته را در فولاد شهر موفق به شکست ذوب آهن نشد، حالا در آستانه دربی پایتخت نیازمند این است تا با روحیه‌ای دو چندان به مصاف پرسپولیس برود و این موضوع دیدار آبی‌ها با فولاد را بیش از پیش دشوار خواهد کرد چرا که فارغ از اهمیت ٣ امتیاز برای دو تیم، مارتینز قصد دارد نتایج ضعیف را جبران کرده و در نیم فصل دوم با آرامش خاطری بیشتری به کار خود ادامه داده و فولاد را از مهلکه سقوط به دسته پایین‌تر در امان نگه دارد.

از آنجا که فولاد بازی هفته گذشته را به تراکتور واگذار کرد، در دیدار با استقلال برای کسب امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت. از طرفی شکست این تیم در دو بازی بزرگ مقابل پرسپولیس و تراکتور باعث خواهد شد تا در صدد این باشد که در دو دیدار مهم دیگر یعنی مصاف با آبی‌های پایتخت و سپاهان قافیه را نبازد.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12671

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها