آرمان رمضانی مهاجمی پرتلاش و فرصت شناس

آرمان رمضانی مهاجم جنگنده و پرتلاش آبی ها که ضمن اندک زمان حضورش گل های سه امتیازی و حساسی برای آبی ها به ارمغان آورد.

به گزارش دبل استار،آرمان رمضانی مهاجم قد بلند استقلال که در این فصل با هواداران آبی پوش خداحافظی کرده بود در یک رفت و برگشت دوباره و هایجک های عجیب و غریب نقل و انتقالاتی این فصل دوباره در آبی ها ماندگار شد و توانست اعتماد جواد نکونام را به خود جلب کند تا در دو بازی گذشته آبی پوشان از او در ترکیب اصلی و پیکان حمله استفاده کند و موفق شد با زدن گل سه امتیازی برابر آلومینیوم اراک جواب اعتماد سرمربی خود را به خوبی بدهد.

آرمان رمضانی که با زدن گل های سه امتیازی و حساس خود برای استقلال در دل هواداران این تیم برای خود جایی باز کرده است و لقب زلاتان را به او دادند موفق شد ۸ گل خود را با پیراهن استقلال به ثمر برساند.

این مهاجم آرام و کم حاشیه که خیلی کم در ترکیب اصلی مورد استفاده قرار می گیرد در همان اندک زمان حضورش با تمام توان خود در زمین تلاش می کند و می جنگد توانست ۵ گل برای استقلال در لیگ برتر برابر تیم های صنعت نفت آبادان یک، شهر خوردرو ۳ و آلومینیوم اراک یک گل به ثمر برساند که ۴ تا از آن ها سه امتیازی بودند و به تنهایی موفق شد ۱۲ امتیاز برای آبی ها به ارمغان بیاورد.

مهمترین گل زلاتان آبی ها در دوران فوتبالی اش تاکنون و از زمان حضورش در استقلال که او را در تاریخ آبی ها ماندگار کرده است به فصل بیست و یکم برابر شهر خودرو بر می گردد که موفق شد ‌در دقیقه ۸۶ با باز کردن دروازه این تیم مشهدی قهرمانی استقلال را مسجل کند .

این در حالی است که او موفق شد در جام حذفی هم دو گل برای آبی ها برابر تیم های ملوان بندر انزلی و نود ارومیه به ثمر برساند.

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11839

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها