پایان سوءتفاهم‌های مدیرعامل و سرمربی استقلال

‍ مدیرعامل و سرمربی استقلال پس از شرکت در نشست مشترک با پیشکسوتان استقلال در جلسه‌ای دو نفره و خصوصی بر ضرورت همدلی و اتحاد در مجموعه آبی تاکید کردند.

به گزارش دبل استار و به نقل از رسانه رسمی استقلال، جلسه هم اندیشی دکتر علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی استقلال با حضور پیشکسوتان پرافتخار باشگاه از جمله علی جباری، حسن روشن، شاهرخ بیانی و ایمان عالمی برگزار شد.

قرار بود نصرالله عبداللهی پیشکسوت محبوب استقلال نیز در این نشست هم اندیشی حاضر باشد که به دلیل مشکلات شخصی از حضور در جلسه عذرخواهی کرد.

علی جباری و حسن روشن پس از شنیدن صحبت‌های علی خطیر و جواد نکونام، مدیرعامل و سرمربی استقلال را به وحدت رویه و اتحاد بیشتر دعوت کردند و شاهرخ بیانی و ایمان عالمی نیز از مدیرعامل و سرمربی استقلال خواستند دوشادوش هم برای سربلندی استقلال و رضایت هوادار گام بردارند.

مدیرعامل و سرمربی استقلال نیز بعد از رفع سوتفاهم‌ها، از پیشکسوتان و بزرگان استقلال به دلیل حسن نیت‌شان قدردانی کردند.

علی خطیر و جواد نکونام همچنین بعد از پایان جلسه هم اندیشی، نشست خصوصی و دو نفره‌ای را برگزار کردند که خروجی آن، اتحاد و صمیمیت بیشتر بود.

علی خطیر و جواد نکونام با تاکید بر این که کنار هم برای موفقیت استقلال تلاش خواهند کرد، به هواداران و پیشکسوتان استقلال اطمینان خاطر دادند که اتحاد و همدلی خانواده استقلال پایدار خواهد ماند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11093

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها