گزارش ویژه ؛

سریال تکذیبیه های مدیریت و سرمربی استقلال علیه یکدیگر 

چند نمونه از تکذیب های مدیریت و سرمربی استقلال علیه یکدیگر بررسی میشود.

به گزارش دبل استار،باشگاه استقلال در دو فصل گذشته اسیر حاشیه های عجیبی شده است و همین حاشیه ها باعث شده که در عرض چند ماه چند مدیرعامل تغییر کنند. این فصل اختلافات مدیریت باشگاه استقلال و جواد نکونام سرمربی باشگاه استقلال به اوج خود رسیده و هر بار با اعلام خبری از جانب مدیریت یا سرمربی، بلافاصله توسط یکی از طرفین تکذیب می گردد و ما در این گزارش به چند مورد از این تکذیبیه ها خواهیم پرداخت.

“تکذیب نزدیکان نکونام علیه سخنان خانی”

علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره استقلال، با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که مدیریت باشگاه به سرمربی آبی پوشان مأموریت داده است تا او با بازیکنان تیم صحبت کرده و برای کاهش مبلغ قراردادهایشان، پای میز مذاکره بیایند. استقلال برای جذب بازیکن خارجی جدید با مشکل سقف بودجه مواجه است و باید از مبلغ قرارداد اعضای تیم کم شود تا سقف بودجه ۳۰۰ میلیاردی که در حال حاضر پر شده، کاهش یابد و آبی‌ها بتوانند بازیکن جدیدی را جذب کنند. بعد از سخنان عضو هیئت مدیره استقلال بود که بلافاصله نزدیکان جواد نکونام این ادعای خانی را تکذیب و اعلام می‌کنند که این وظیفه برعهده مدیریت باشگاه است و سرمربی تیم هیچ قولی در این خصوص نداده است.

“قضیه اخراج دستیاران اسپانیایی از هتل”

اواخر مردادماه بود که خبری مبنی بر اخراج دو دستیار جواد نکونام در یکی از سایت های ورزشی منتشر شد که باشگاه استقلال بعد از چند ساعت در کانال خبری باشگاه این خبر را به کلی تکذیب کرد و اعلام کرد در صورت تکرار از منتشر کنندگان خبر، شکایت خواهد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی قبل از یکی از بازیها گفت: دو بار این مربیان اسپانیایی را از هتل بیرون کردند. دوست نداشته باشید اینجا بنشینم و دروغ بگویم. امیدوارم کسی این درخواست را از من نداشته باشد، ولی دو بار این اتفاق افتاده که آنها را از هتل بیرون کرده و با قفل کردن در اتاق، حتی بدون وسیله سر تمرین آمدند.

“ادعای فروش بازیکنان بدون اجازه سرمربی”

جواد نکونام در کنفرانس قبل از بازی با استقلال خوزستان ادعا کرده در باشگاه استقلال فروش بازیکن بدون اطلاع و اجازه سرمربی اتفاق افتاده است! نکونام آن روز حداقل به دو مورد اشاره کرد. یکی آریا برزگر و دیگری سینا سعیدی‌‌فر.

جالب است که در مورد برزگر نکونام می گوید به گفته شده بود انتقالش به نساجی غیر قانونی است و سعید‌ی‌فر را نکونام تا روز آخر نقل و انتقالات می خواست، اما برزگر برای نساجی بازی کرد و سعیدی‌فر هم از تیم رفته و نکونام برای اینکه به این مساله اعتراض کند گفت در حال حاضر دروازه‌بان سوم ما بهزاد غلامپور است! بعد از صحبت های نکونام بود که علی خطیر در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و گفت که فروش بازیکنان با تایید نکونام بوده است و نکونام هم بعدها دوباره این ادعا را تکذیب کرد.

“ادعای آوردن بازیکنان خارجی بدون اطلاع سرمربی”

جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی بازی با استقلال خوزستان گفت که باشگاه دو بازیکن خارجی که یکی عراقی و یکی هلندی است را به ایران آورده که مورد تأیید من نبوده است. هر چند مدیریت باشگاه استقلال گفته که بازیکنان را نکونام می خواسته که نکونام بعدها گفت که من گفتم وقتی پول برای بازیکنان داخلی نیست، دلیلی بر خرید بازیکنان خارجی نیست و به همین خاطر منتظر محمد به مس رفسنجان رفت و بازیکن هلندی گفتم بازیکن خوبیست، اما آنها سریع بلیط برای او گرفته و به ایران آوردند، اما انتخاب اول من نیست و او را نمی خواستم.

“قضیه محمد جواد کیا”

در آخرین لحظات فصل نقل‌وانتقالاتی تابستان بود که باشگاه استقلال خبر خرید محمد جواد کیا دروازه‌بان سابق شهرخودرو را اعلام کرد.وقتی کیا در اولین تمرینات استقلال حضور یافت، نکونام او را به تمرینات راه نداد و گفت که او بدون اجازه من خریداری شده است. شاید اگر با من هماهنگ می‌کردند بازیکن را می‌گرفتم. توانایی‌هایش را دیده‌ام ولی چارچوب کاری دارم که باید رعایت شود. در غیر این صورت این اتفافات و ناراحتی‌ها به وجود می‌آیند. نمی‌گویم مدیر آمده این اتفافات را رقم بزند ولی چارچوب کاری باید حفظ شود. مدیریت باشگاه استقلال هم این خبر را تکذیب کرد و گفت که خرید این بازیکن با اجازه سرمربی استقلال بوده است.

به هر حال اینها چند نمونه از تکذیب های مدیریت و سرمربی استقلال علیه یکدیگر می باشد که مواردی دیگری از جمله اخراج تیم رسانه ای، افسر امنیتی، سرپرست باشگاه علی سامره و چند مورد دیگر اشاره کرد که بنظر هیچ کدام از طرفین قصد کوتاه آمدن ندارد و هر چند در اکثر موارد حق با جواد نکونام سرمربی باشگاه استقلال می باشد، اما فقط باشگاه استقلال، بیشترین لطمه را از این رودررویی و تکذیبیه ها می خورد.

 

منبع خبر : محسن بهره بردار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10924

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها