وعده‌هایی که خطیر داده عملی نشده!

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که هواداران استقلال از عملکرد تیم مدیریتی این باشگاه راضی نیستند گفت: وعده هایی که مدیرعامل باشگاه به بازیکنان و کادر فنی داده بود محقق نشده است.

به گزارش دبل استار، صادق ورمزیار در خصوص برتری استقلال برابر همنام خوزستانی اش گفت: ابی های تهرانی یک بازی کاملا متفاوت را نسبت دیدار برابر سپاهان مقابل استقلال خوزستان برگزار کردند ، آنها در نیمه اول خوب نبودند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و به قول نکونام خواب بودند.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: با شروع نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند و توانستند از تجربه خود مقابل جوانی و کم تجربگی حریف استفاده کرده و به گل برسند تا با این پیروزی همچنان در کورس بالای جدول باقی بمانند البته نباید از آمادگی خوب حسینی به سادگی بگذریم که اعتقاد دارم استقلال این برد را مدیون حسینی بود که روز پر فروغی را مقابل حریف داشت و اجازه نداد سه امتیاز این بازی براحتی از دست برود.

وی در مورد تاثیرات اختلاف سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال گفت: در اینکه این دو اختلاف دارند بر کسی پوشیده نیست اما اگر قرار به رفتن یکی از این دو نفر است باید ببینم هرکدام چه فاکتورهایی دارند که باعث ماندن آنها خواهد شد. جواد نکونام در سخت ترین شرایط به استقلال آمد ، بدون جذب بازیکن جدید ، دو مهره تاثیر گذار تیم را ترک کردند اردوی پیش فصل مهیا نشد ، فشار به نکونام زیاد شد تا استعفا بدهد اما سرمربی استقلال ماند جنگید و نتیجه هم گرفت ضمن اینکه حمایت میلیونها هوادار را هم دارد و این فاکتورها او را در استقلال ماندگار کرده است.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: اما باید دید شرایط خطیر در استقلال چگونه است او وعده هایی داد که عمل نشده، در جذب بازیکن ناموفق بود ، مشکلات مالی بازیکنان را حل نکرد و نتوانست انتظارات را برآورده کند و همین تفاوت‌ها نشان می دهد که اگر قرار به رفتن باشد، چه کسی باید استقلال را ترک کند.

صادق ورمرزیار با اشاره به انتقاداتی که هواداران در این مورد مطرح کرده اند گفت: وقتی شعار معروف هواداران در این مورد سر داده می شود یعنی این که چاره ای جز رفتن برای یک مدیر باقی نمی ماند. استقلال به مدیری نیاز دارد که در اوج حواشی آرامش را به اردوی استقلال باز گرداند نه اینکه آتش به جان تیم بیاندازد، مدیر عامل استقلال بهتر است اگر نمی‌تواند کاری برای استقلال انجام دهد خودش برود.

کارشناس فوتبال در خصوص تعطیلی لیگ بدلیل برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و امید گفت: استقلال تمرینات و بدنسازی پیش فصل را به خوبی انجام نداد آنها بخاطر مشکلات مالی اردو هم برگزار نکردند. این تعطیلی به سود استقلال خواهد بود. کادر فنی باید بتواند از زمان موجود بهترین استفاده را برده و با انجام تمرینات منظم و انجام چند بازی تدارکاتی خود را آماده شروع دوباره لیگ کند.

وی ادامه داد: استقلال بعد از تعطیلات باید به مصاف حریف قدیمی خود یعنی پرسپولیس برود و این باعث خواهد شد تا تمرینات با جدیت بیشتری انجام بگیرد و باید امیدوار بود که چند بازیکن هم به تیم اضافه شوند تا دست کادر فنی برای تغییرات تاکتیکی باز باشد.

ورمزیار در خصوص ارزیابی لیگ از چهار هفته ایی که گذشته تاکید کرد:شاید زود باشد که بخواهیم لیگ امسال را ارزیابی کنیم ، اما در چهار هفته آیی که گذشته بجز تیمهایی که شرایط مالی فوق‌العاده ایی داشتند در بقیه تیمها نفرات به خوبی تقسیم شده اند. جوانان با انگیزه آیی در لیگ امسال حضور دارند که باعث شده اند کیفیت لیگ نسبت به فصل قبل بهتر شود. تیمهایی چون ذوب آهن ، شمس آذر ، ملوان و دیگر تیمها جوانان با انگیزه آیی دارند که می‌توانند آینده ساز فوتبال ایران باشند در مجموع لیگ امسال پر گل شروع شد ، کیفیت خوبی دارد و می تواند ستاره های زیادی را به فوتبال ما معرفی کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استقلال شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد ، بازیهای حساسی پیش رو دارد و باید با این بضاعتش در لیگ برتر و جام حذفی به میدان برود بنابراین نیاز به مدیریت قوی ، دوری از حواشی و تمرکز و آرامش دارد. امیدوارم مسولان استقلال به فکر موفقیت تیم باشند ، بهتر است بجای مصاحبه کردن به کادر فنی و بازیکنان کمک‌ کنند. مشکلات مالی را حل کنند تا تیم تنها تمرکزش برای تمرین و بازی باشد نه مسایل دیگر که باعث شود ذهن آنها از تمرینات دور شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10407

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها