ترکیب خوب استقلال شرایط را برای مس سخت می‌کند

اضافه شدن مهاجم آرژانتینی خط حمله استقلال شرایط بهتری پیدا می‌کند و دست جواد نکونام هم روی نیمکت پُرتر خواهد شد.

به گزارش دبل استار، یکی از دغدغه‌های هواداران و کادرفنی استقلال از ابتدای فصل پرشدن جای خالی محمدمحبی و مهدی قایدی در خط حمله آبی پوشان بوده است. با گذشت ۴ بازی از لیگ بیست و سوم برای استقلال به نظر می‌رسد خط حمله این تیم به شرایط خوب گذشته برگشته و اضافه شدن بازیکنان جدید این مسئله را نشان می‌دهد.

استقلالی‌ها در نقل و انتقالات تابستانی علاوه بر حفظ آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و پیمان بابایی اقدام به جذب مهرداد محمدی کردند و این مهاجم باتجربه از دید بسیاری از هواداران به عنوان بمب نقل و انتقالات استقلال شناخته شد.

حالا با گذشت چند هفته استقلالی‌ها گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی را نیز با کشمکش‌های فراوان به خدمت گرفتند تا بخش دیگری از دغدغه‌های نکونام در خط حمله برطرف شود.

حالا جواد نکونام در خط حمله دستش بسیار بازتر از گذشته شده است. اگرچه بلانکو مدت زیادی نیست که به تمرینات اضافه شده و شاید از نظر جسمانی شرایط چندان ایده‌آلی نداشته باشد، اما این بازیکن می‌تواند با تجربه بالای خود به تیم کمک کند. همچنین مهرداد محمدی نیز در بازی‌های گذشته لیگ برتر نشان داده که شرایط خوبی دارد.

آرمان رمضانی در بازی دوستانه اخیر استقلال مقابل ملوان گلزنی کرد و ارسلان مطهری هم با حضور در هانگژو نشان داد شرایط مناسبی از نظر جسمانی پشت سر می‌گذارد. پیمان بابایی نیز در موقع لزوم می‌تواند به استقلال کمک کند و از طرفی امیر علی صادقی جوان هم در تمرینات حضور دارد و در ترافیک نفرات خط حمله می‌تواند مثمرثمر باشد.

با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد استقلالی‌ها با شرایطی خوب در خط حمله به رفسنجان سفر می‌کنند؛ بی‌شک حضور این تعداد مهاجم خوب می‌توانند بعد از دوری نسبتا طولانی استقلال از مسابقات شرایط سختی را برای خط دفاعی مس رقم بزنند و کار ساکت الهامی و تیمش را سخت‌تر کنند.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11190

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها