حردانی بار دیگر به ترکیب استقلال برمی‌گردد

توجه به اعلام مدت زمان طولانی مصدومیت مرادمند تغییرات خط دفاعی استقلال قطعی به نظر می‌رسد.

به گزارش دبل استار،محمد حسین مرادمند مدافع مصدوم تیم استقلال که در دیدار آخر مقابل تراکتور از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشت حالا چیزی در حدود چهار ماه قادر به همراهی این تیم نخواهد بود.

این بازیکن در دقیقه چهلم بازی قبل مقابل تراکتور جای خود را به امید حامدی‌فر داد اما حالا و طی دو هفته اخیر شرایط تمرینی تیم استقلال به گونه‌ای بوده که ظاهراً باید شاهد تغییراتی در چینش بازیکنان این تیم مقابل حریفان بعدی استقلال باشیم.

حضور فعال صالح حردانی مدافع راست تیم استقلال در تمرینات روزهای اخیر این پیش‌بینی را جدی‌تر کرده که شاید در این بازی فوتبالیست خوزستانی استقلال بار دیگر به ترکیب اصلی تیم برگردد.

نگاهی به کارنامه حضور این بازیکن در فصل جاری لیگ برتر مشخص می‌کند او در چهار دیدار ابتدایی فصل (مقابل صنعت نفت آبادان، ملوان، سپاهان و استقلال خوزستان) از ابتدا در ترکیب آبی پوشان به میدان رفته اما پس از آن به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده است.

اما اخبار رسیده از اردوی تیم استقلال حاکی از آن است که شرایط این بازیکن در روزهای گذشته خوب است و احتمال دارد در دیدار مقابل ذوب آهن از ابتدا در ترکیب آبی پوشان قرار بگیرد.

یادآور می‌شود؛ در بازی ماقبل تراکتور که محمد حسین مرادمند به علت دو کارته شدن و اخراج در دیدار مقابل آلومینیوم اراک محروم بود نکونام باز هم از صالح حردانی در ترکیب مدافعان تیمش استفاده نکرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12435

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها