قایدی لایق رسیدن به تیم ملی

قایدی با دعوت شدن به تیم ملی می تواند آینده خط حمله تیم را بیمه کند و سال ها موتور گلزنی تیم ملی را روشن نگه دارد.

به گزارش دبل استار، در جدیدترین اظهار نظرها درباره‌ی دعوت نشدن ستاره ایرانی تیم اماراتی اتحاد کلبا امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی عنوان کرده است که این بازیکن جثه ریزی دارد و اعتقادی به او ندارد.

بدون شک این یک حرف بی پایه و اساس است هر چند که نظر سرمربی تیم ملی اولویت اصلی است اما اگر این نظر قلعه نویی باشد هیچ گاه نباید مسی در تیم ملی آرژانتین بازی می کرد.

ستاره ایرانی کلبا که حالا زیر نظر مجیدی در روزهای اوج خود قرار دارد در آخرین دیدار تیم اماراتی موفق به زدن دو گل و گرفتن دو پاس گل شد.

او که در ایران نیز زیر نظر مجیدی عملکرد بسیار درخشانی داشت حالا هم زیر نظر او درخشان عمل می کند او در امارات ۹ بازی انجام داده است، ۶ گل یک پاس گل و چند پنالتی کسب کرده است.

بدون شک امیر قلعه نویی از دعوت قایدی به تیم ملی ضرر نخواهند کرد ممکن است اختلافات سرمربی تیم ملی و فرهاد مجیدی در این امر دخیل باشد اما به هر حال دعوت شدن قایدی حق طبیعی او است.

تیم ملی در خط حمله بازیکنان بسیار قابلی را در اختیار دارد اما این بازیکنان با توجه به سن و سالی که دارند نمی‌توانند تمام بازی را در میدان باشند آنها همگی سی سالگی را رد کردند و حالا باید بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شوند.

قایدی با دعوت شدن به تیم ملی می تواند آینده خط حمله تیم را بیمه کند و سال ها موتور گلزنی تیم ملی را روشن نگه دارد بدون شک امیر قلعه نویی با دعوت کردن ستاره جوان می تواند به تیم ملی کمک زیادی کند و این بازیکن را نیز به آینده امیدوار تر کند.

باید دید در فیفا دی های بعدی امیر قلعه نویی به این ستاره جوان ایرانی و لژیونر خوش آتیه اعتماد خواهد کرد یا خیر؟

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12690

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها