پرویز مظلومی گفت:

اگر حق پخش را بدهند مشکلات مالی استقلال حل می شود

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال گفت : اگر حق پخش را بدهند، تبلیغات دور زمین را به باشگاه بدهند مشکلات استقلال حل می‌شود و نیازی به پول دولت ندارد

به گزارش دبل استار ، پرویز مظلومی در حاشیه مراسم اربعین حسینی در مجموعه انقلاب در خصوص وضعیت این روزهای استقلال گفت: شرایط خوب و عالی است. دیشب صحبت‌های خطیر را گوش کردم و امیدوارم که هر چه زودتر مشکلات باشگاه استقلال برطرف شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمی‌خواهید به عنوان بزرگ‌تر پادرمیانی کرده و اختلاف بین خطیر و نکونام را حل کنید گفت: خودم هم با خطیر و هم با جواد صحبت کردم. پیشکسوتان هم به دنبال این هستند تا جمع شویم، با هر دو صحبت کنیم و این اختلاف را برطرف کنیم زیرا این کدورتی که بین این دو وجود دارد دودش به چشم استقلال و هواداران خواهد رفت.

پرویز مظلومی در پاسخ به این پرسش که حق با نکونام است یا با خطیر گفت: هر دو حق دارند چون نکونام به دنبال این است تا تیمش شرایط خوبی داشته باشد و نتایج خوبی هم کسب کند و خطیر هم به دنبال این است تا بتواند هزینه‌ها را کنترل کرده، مطالبات بازیکنان را پرداخت کند. با طرح من درآوردی سقف قرارداد، استقلال دچار مشکل شده است و خطیر به دنبال این است تا مشکلات را برطرف کند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌های خطیر مبنی بر اینکه مشکلات مالی بیشتر از گذشته است گفت: فکر می‌کنم آقای خطیر برخی اتفاقات را فراموش کرده، سال گذشته ما حدود ۳۰۰ میلیارد بدهی پرداخت کردیم و صد میلیارد هم تخفیف گرفتیم. اگر بدهی‌ها را پرداخت نمی‌کردیم AFC شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کرد. رضایت شاکیان را گرفتیم و تلاش کردیم که بازیکنان با آرامش کامل تمرکزشان بر روی بازی باشد و دیدیم که تیم به قهرمانی هم در زمان آجرلو دست پیدا کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که مؤمنی گفته ما حتی حق جلسه هم نگرفته ایم گفت: حرف او درست است البته ما به عشق استقلال آمدیم و هر کاری از دستمان بر می‌آمد انجام دادیم امسال هم به من پیشنهاد دادند که در هیئت مدیره باشم اما نخواستم چون حوصله دادگاه رفتن را نداشتم.

پرویز مظلومی با انتقاد از شرایط استقلال گفت: استقلال مثل یک بچه سرراهی شده، هیچ کس او را قبول نمی‌کند. تعجب می‌کنم که یک بار وزارت ورزش خود را مالک می‌داند، یک بار وزارت اقتصاد و دارایی و یک بار هم خصوصی سازی. اما هنگامی که تیم به مشکل می‌خورد هیچکدام نیستند ولی به باشگاه می آیند تا حساب‌های استقلال را رصد کنند.

وی گفت: برای فوتبال باید هزینه کرد. فوتبال مثل سایر رشته‌ها و برخی شرکت‌ها نیست. باید پول خرج کنید تا فوتبال داشته باشید. بازیکنان دیگر مجانی بازی نمی‌کنند. به عنوان نمونه باید بگویم با یک بازیکن صحبت کردیم و با ۵۰ میلیارد تومان راضی شد به استقلال بیاید اما به یک باره یک تیم دیگر که اسم نمی برم ۷۵ میلیارد تومان برای این بازیکن هزینه کرد.

عضو پیشین هیئت مدیره خاطرنشان کرد: اگر حق پخش را بدهند، تبلیغات دور زمین را به باشگاه بدهند مشکلات استقلال حل می‌شود و نیازی به پول دولت ندارد. البته مجلس و صدا و سیما به توافقاتی دست پیدا کرده اند که حق پخش را به تیم‌ها بدهند و این می‌تواند یک خبر خوب باشد.

وی در خصوص دو دیدار تیم ملی برابر بلغارستان و آنگولا گفت: بازی‌های دوستانه محک خوبی برای تیم ملی خواهد بود و کادر فنی می‌تواند به اهدافش دست پیدا کند. بلغارستان و آنگولا تیم‌های خوبی هستند، صاحب فوتبال هستند و بهتر از این است که ما به دنبال بازی با تیم‌های درجه سه و چهار باشیم که هیچ سودی برای ما نخواهند داشت. تیم‌هایی چون ژاپن، کره جنوبی و عربستان هزینه‌های زیادی کردند که در جام ملت‌ها موفق باشند. البته عربستان شاید در این جام به دلیل آوردن بازیکنان بزرگ و بازی نکردن برخی از فوتبالیست‌های عربستانی لطمه بخورد اما در آینده پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و اعتقاد دارم هر چه بیشتر بازی‌های تدارکاتی انجام دهیم تیمی قدرتمند را روانه جام ملت‌ها خواهیم کرد تا بعد از گذشت ۴ دهه بتوانیم به قهرمانی در جام ملت‌ها دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10499

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها