۳ امتیاز بازی فولاد از نان شب هم واجب تر است

پیشکسوت فوتبال استقلال با انتقاد از بی‌برنامگی و آشفتگی بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر، گفت: برنامه‌ریزی که باید به موفقیت فوتبال کشور کمک کند را با یک تلفن تغییر می‌دهند.

به گزارش دبل استار، ستار همدانی ، در خصوص بازی استقلال تهران مقابل ذوب آهن و تساوی دو تیم اظهار داشت: استقلال در اصفهان بازی بسیار سختی را مقابل ذوب آهن داشت و انتظار پیروزی هواداران از استقلال به جهت جایگاه این تیم در جدول است اما باید به این موضوع از زاویه دیگری نگاه کنیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و نتیجه‌هایی که تا به امروز کسب کرده است گویای همه چیز است.

وی افزود: پس از پیوستن محمد ربیعی هم به این تیم بعد از ۶ سال بار دیگر ذوب آهن قدرتمند را شاهد هستیم. در جدول هم می‌بینیم که جایگاه این تیم به شکل است. شاید گفتن اینکه استقلال باید دست پر از اصفهان باز می‌گشت درست نباشد چرا که آنها هم برای پیروزی آمده بودند.

لزوم تقویت استقلال برای نیم فصل دوم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ضعف خط حمله در گلزنی با توجه به داشتن مهاجم‌های زیاد گفت: واقعیت این است که اگر بخواهیم بازی با کیفیتی را داشته باشیم و رسیدن به ایده‌آل‌ها باید از حرفه ای‌ها استفاده کرد. رسیدن به اهداف و ایده‌آل ها نیازمند داشتن ابزار ویژه است. نکونام هم برای اینکه بتواند به ایده‌آل ها برسد باید ابزارهای خوبی را در اختیار داشته باشد. قطعاً اگر ابزار لازم باشد نکونام هم با توجه به توانمندی که دارد می‌تواند به نتیجه خوبی دست پیدا کند.

همدانی با اشاره به تقویت تیم فوتبال استقلال افزود: بدون شک باید تیم فوتبال استقلال برای نیم فصل دوم تقویت شود تا نکونام هم بتواند کاری بکند. هواداران استقلال امروز دیگر به این تیم آسیایی نگاه می‌کنند و انتظارات آنها فراتر از لیگ برتر است. اگر می‌خواهیم به اهدافی که داریم برسیم باید به تیم توجه کنیم و با اضافه کردن بازیکنان حرفه‌ای تر و تاکتیک پذیرتر شرایط را برای سرمربی تیم فراهم کنیم.

نکونام ابزار ایده‌آل‌های خود را ندارد

وی در خصوص خط دفاعی آبی‌ها و بازیکنان این پست عنوان کرد: اینکه می‌گوئیم استقلال باید تقویت شود باید تمام خطوط تقویت شود. تیم‌هایی مانند پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و … بازیکنان خوبی دارند که می‌توانند نتیجه بگیرند. پس باید بازیکنان جذب شوند که هم کیفیت داشته باشند و هم بتوانند به تیم کمک کنند. امروز اگر بازیکنان اصلی آبی‌های پایتخت مصدوم شوند نکونام باید چه کند؟ روزبه چشمی و یا یامگا مصدوم شوند جایگزینی در حد و اندازه این بازیکنان در تیم وجود ندارد. همین مصدومیت‌ها اگر رقم بخورد مشکلات استقلال زیادتر از قبل خواهد شد.

تغییر برنامه ریزی لیگ فقط با یک تلفن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تعطیلی بیش از حد لیگ برتر با توجه برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: متأسفانه این مشکلی است که مدت‌ها است با آن روبه‌رو هستیم و درست شدنی هم نیست و در زندگی امروز برنامه ریزی است که حرف اول را می‌زند. لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس را نگاه کنید مگر چه فرقی با ما دارند؟ برنامه ریزی که باید به موفقیت فوتبال کشور کمک کند با یک تلفن تغییر می‌کند و تا زمانی که موضوع برنامه ریزی در فوتبال ما حل نشود همین اوضاع پابرجا خواهد بود.

هافبک سابق استقلال تهران با اشاره بی برنامگی لیگ ادامه داد: این بی برنامگی شرایط آرمانی بازیکنان را نیز برهم می‌زند و ضمن اینکه آسیب دیدگی‌هایی به سراغ بازیکنان می‌آید، آنها به لحاظ روحی و جسمی لطمه می‌بینند و این موضوع می‌تواند تبعات زیادی را برای تیم‌های لیگ برتری داشته باشد.

۳ امتیاز بازی فولاد از نان شب هم واجب تر

وی در خصوص بازی استقلال با فولاد در هفته دوازدهم گفت: بازی با فولاد بازی بسیار حساس و مهمی برای استقلال خواهد بود، چرا که فولاد هفته گذشته نتیجه را واگذار کرده است و قطعاً در خانه به دنبال پیروزی هستند. فولاد هرچند از ابتدای فصل شرایط خوبی ندارد اما قطعاً مقابل استقلال خطرناک ظاهر خواهد شد.

همدانی در پایان خاطر نشان کرد: ۳ امتیاز این بازی از نان شب هم برای استقلال واجب تر است به دلیل اینکه باید پیروز شود تا با شرایط خوبی برای دربی آماده شود. دربی جایگاه خود را دارد و هیچ بازی را نمی‌توان به دربی گره زد ولی شاگردان نکونام باید برای تداوم صدر نشینی و شرایط خوب خود در این بازی پیروز باشند.

منبع خبر : به نقل از مهر

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12558

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها