تساوی شاگردان قلعه نویی مقابل ازبکستان

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ازبکستان شکست خورد.

به گزارش دبل استار،تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ازبکستان رفت و در نهایت با تساوی ۲-۲ متوقف شد.

ایران نیمه نخست را با گل‌های رامین رضاییان (۱۴) و سردار آزمون (۳۸) به پایان برد، اما در نیمه دوم ازبک‌ها بهتر کار کردند و توسط اوستون اورونوف (۵۲) و ایگور سرگیف (۸۳) بازی را به تساوی کشاندند.

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، هوجیاکبار آلیجونوف، فاروح سایفیف، روستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف، اودلیبک هامروبکوف، جلولیدین ماشاریپوف (۶۲- فیض الایف)، اوستون اورونوف (۸۹- خوسانف)، الدور شومورودوف، اومار اشمورودوف (۸۱- ایگور سرگیف) و هوسنیدین آلیکولوف.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، مهدی ترابی (۴+۹۰- رضا اسدی)، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی (۷۵- مهرداد محمدی)، سامان قدوس (۴۳- علی کریمی)، مهدی طارمی و سردار آزمون (۷۵- روزبه چشمی).

داور: محمد عبدالله محمد

در نیمه نخست تیم ملی فوتبال کشورمان نمایش هجومی از خود نشان داد و در دقیقه ۱۳ روی کار تیمی بازیکنان ایران سردار آزمون در پشت محوطه جریمه با یک پاس در عمق دیدنی رامین رضاییان را که از سمت راست نفوذ کرده بود صاحب موقعیت کرد و شوت رضاییان پس از برخورد به دستان یوسوپوف به گل اول ایران تبدیل شد. در ادامه باز هم این شاگردان قلعه‌نویی بودند که به گل رسیدند در دقیقه ۳۶ روی توپ‌گیری هوشمندانه سامان قدوس از مدافع ازبکستان هافبک ریزنقش ایران را با یک پاس در عمق طارمی در موقعیت تک به تک قرار داد و مهاجم کشورمان گل دوم را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با برتری ۲-۰ ایران به پایان برسد.

در نیمه دوم اما ورق بازی برگشت و ازبکستانی‌ها در دقیقه ۵۲ علی کریمی برای زدن توپ بازیکن ازبکستان توپ به اشتباه به داخل محوطه جریمه ایران رفت و اوستون اورونف در موقعیت تک با تک با بیرانوند اختلاف را به یک گل رساند. درحالیکه چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود در دقیقه ۸۳ ایگور سرگئیف گل دوم را برای ازبکستان روی تعلل مدافعان ایران به ثمر رساند تا در نهایت همه چیز در لحظات پایانی این بازی به تساوی کشیده شود.

ایران و ازبکستان با این تساوی ۴ امتیازی شدند اما ایران به دلیل تفاضل گل بهتر همچنان در صدر گروه E ایستاد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12387

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها