تماشاگران ساده یا مدیران بیسواد؟!

محتوای رفتار پرسپولیسی ها بعد از دربی102 از واقعیتی درباره آنها رونمایی می کند.

به گزارش دبل استار، چند روزی از بازی دربی گذشته و اما تیر و ترکش‌های آن همچنان ادامه دارد. بعد از این که استقلال در دقایق پایانی با پنالتی کوین یامگا که “وار” آن را تایید کرد بازی را مساوی کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید، هوچی‌گری های تیم رقیب طبق معمول شروع شد.

آنها ابتدا با یک بیانیه به داوری، استقلال، رئیس فدراسیون حمله کردند و سپس شروع به شکایت از باشگاه استقلال، مجری تلویزیون، گزارشگر بازی، چند بازیکن استقلال، چند مربی استقلال و بسیاری دیگر انجام داد تا حدی این شکایت ها زیاد شد که باعث ساختن جوک و وایرال شدن آن در فضای مجازی شد.

باشگاه پیروزی وقتی فهمید که از بس داوری بسودش بوده و ۹ امتیاز از بازیهای آلمینیوم(۲)ذوب‌آهن(۲) ذوب‌آهن(۱) هوادار(۲) گل گهر(۲) سود کرده و با هیچ کارشناسی و بقول فرهاد مجیدی و جواد نکونام با هیچ شیتل بگیری هم نتوانستند داورهای های علنی را به نفع خود توجیه کنند در مقام پاسخ برآمدند.

آنها در یک پست با عنوان سودهایی که استقلال از داوری برده بود به ترتیب بیان کرده که بعضی در حد یک خطا بود و اگر همه حرفها و فیلم های باشگاه رقیب را قبول کنیم، اما یک چیز باعث شد که باز هم آقایان بخاطر این ویدئو باعث خنده و تمسخر شوند و باز هم در شبکه‌های اجتماعی وایرال شوند.

موضوع اما چه بود؟ قضیه ازین قرار بود که باشگاه رقیب سودی که برای استقلال از بازی شمس‌آذر قزوین حساب کرده بود را (۲) امتیاز حساب کرده بود و چیزی که عجیب است این است که استقلال و شمس‌آذر به نتیجه مساوی رسیدند و به استقلال ۱ امتیاز رسیده است و اگر استقلال سودی هم از داوری کرده و در جدول به حسابش نوشته شد (۱) امتیاز می باشد و دلیل این که (۲) امتیاز برای استقلال ثبت کرده اند، چیست؟

انگار همانگونه که مدیریت باشگاه رقیب در مصاحبه ای اعلام کرد هواداران بسیار ساده ای دارند، بنظر مدیران و مشاوران بیسوادی هم دارند که فرق بازی مساوی و اینکه هر مساوی به هر تیم ۱ امتیاز می رسد نه ۲ امتیاز را بخوبی نمی دانند و آنها برای اینکه به هواداران ساده خود با کمک رسانه ها و مجری های رنگی شان بگویند که استقلال هم از داوری سود برده، فقط کارشناسی های برنامه تلویزیونی خاص را دیده و براساس آن این پست را منتشر کرده اند، اما انگار در ریاضی بسیار ضعیف بوده اند.

اکنون این سوال پیش می آید که آیا تماشاگران آنها ساده ترند یا مدیران آنها بیسوادترند؟!!!

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13077

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها