استقلال.نساجی در راند سیزدهم؛

آبی‌ها تنها برد می‌خواهند

در چهارچوب رقابت های لیگ برتر از هفته سیزدهم فردا استقلال میزبان نساجی خواهد بود.

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فردا استقلال از چهار چوب هفته سیزدهم میزبان تیم نساجی مازندران خواهد بود این دیدار برای آبی ها بسیار مهم است و تنها برد می تواند آنها را خوشحال کند.

استقلال
آبی ها هم اکنون با کسب ۲۵ امتیاز از دوازده بازی در صدر جدول قرار دارند و با برد در دیدار فردا می توانند جایگاه خود را مستحکم کنند و امیدوار به لغزش تیم های دنبال کننده خود باشند.

استقلال نکونام با وجود همه مشکلاتی که از ابتدای فصل تا حال حاضر با آن ها مواجهه بود موفق شد بهترین نتایج را کسب کنند و جایگاه خود را به بهترین شکل ممکن در اختیار داشته باشد.

آبی ها که هفته قبل دربی را با تساوی پشت سر گذاشتند حالا امیدوارند بتوانند با برد برابر میهمان انتهای جدولی خود امتیازات خود را افزایش دهند.

نساجی مازندران
تیم مازندرانی که در این فصل از رقابت‌ها عملکرد خوبی نداشته است و با ۹ امتیاز از ۱۱ بازی در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد راهی جز برد در برابر استقلال نخواهد داشت.

نساجی که در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت حالا بسیار با تجربه تر شده است و می توانند استقلال را اذیت کنند.

رحمتی در حال حاضر حال روز خوبی را تجربه نمی کند امیدوار است با برد برابر استقلال بتواند مقداری از فشار های را که تجربه می کند کاهش دهد اما بدون شک او در برابر استقلال آماده این روز ها کار دشواری خواهد داشت.

پنج دیدار گذشته استقلال

آبی ها در پنج دیدار گذشته خود چهار تساوی و تنها یک برد را بدست آورده اند و حالا می خواهند روند تساوی های خود را قطع کنند.

استقلال در برابر تیم های شمس آذر، ذوب آهن، فولاد و پیروزی به تساوی رسیده‌اند و تراکتور را با برد بدرقه کرده‌اند حالا باید دید آبی ها چه نتیجه ای کسب خواهند کرد.

پنج دیدار گذشته نساجی
شاگردان رحمتی در دیدارهای گذشته خود هیچ تساوی را نداشته اند آن ها از پنج دیدار گذشته خود دو برد و سه باخت را تجربه کرده اند و حالا امیدوارند در برابر استقلال نتیجه لازم را کسب کنند.

شاگردان رحمتی در نساجی ذوب آهن و استقلال خوزستان را برده اند و در برابر تیم های بمبئی سیتی، الهلال و شمس آذر مغلوب شده اند.

دو تیم استقلال و نساجی فردا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت و باید دید چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13078

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها