پیش بازی استقلال تهران_استقلال خوزستان

جدال با همنام آبی پس از چهار سال

هفته چهارم لیگ برتر با مصاف تیم‌های همنام استقلال تهران و خوزستان آغاز می‌شود

به گزارش دبل استار، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان به مصاف هم خواهند رفت این دیدار برای آبی های پایتخت بسیار حساس و مهم خواهد بود.

استقلال تهران

شاگردان نکونام پس از ارائه یک بازی خوب و هوادار پسند در برابر سپاهان حالا باید به دیدار تیم استقلال خوزستان بروند و پذیرای شاگردان پور موسوی باشند.

آبی ها که هفته بعد دربی را در پیش خواهند داشت تمام تلاش خود را می کنند که علاوه بر برد در این دیدار بدون هیچ تلفاتی به جدال با رقیب سنتی خود برسند.

استقلال جواد نکونام که حالا با ارائه بازی های زیبا در خط حمله و دفاع هواداران خود را امیدوار کرده است و خود را به عنوان یکی از مدعی های اصلی در راه قهرمانی معرفی کرده است تلاش خواهد کرد بردی آسان در برابر تیم تازه به لیگ برتر راه یافته استقلال خوزستان بدست آورد.

استقلال خوزستان

شاگردان پور موسوی که پس از چهار فصل دوری از لیگ برتر با قرار گرفتن در رده دوم لیگ یک به لیگ برتر بازگشته اند حالا در هفته چهارم رقابت ها باید جدالی سخت و البته جذاب با هم نام تهرانی خود داشته باشند.

در دو دیدار ابتدایی آبی پوشان خوزستانی یک تساوی و یک شکست برای آن ها رقم خورد علاوه بر آن دیدار هفته سوم برابر تراکتور به دلیل بازی رقیب در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول شده است.

استقلالی های اهواز در تلاش خواهند بود که بتوانند در برابر استقلال نتیجه دلخواه خود با بدست آوردند و حداقل در برابر این تیم از پیش باخته نباشند.

نکونام و خطر محرومیت

یکی از نکاتی که استقلال و بخصوص جواد نکونام باید به آن توجه کند تصمیم جدیدی است که در روز های اخیر گرفته شده است و به سبب آن کادر فنی هر تیم با دریافت دو کارت زرد از بازی سوم محروم خواهد شد.

نکونام که در دیدار برابر سپاهان یک کارت زرد را از ناظمی دریافت کرده است حالا باید انتظار این را داشته باشد که داور بازی با کوچکترین حرکتی به او کارت نشان دهد تا دیدار برابر پیروزی را از دست بدهد.

حضور نکونام در کنار زمین در دربی بدون شک یکی از ضروری ترین مسائل برای آبی ها خواهد بود و کادر فنی استقلال باید به این نکته توجه زیادی داشته باشد.

در انتظار گل هزارم

یکی از اتفاقات ویژه در دیدار فردا دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان به ثمر رسیدن گل هزارم استقلال خواهد بود گلی که پس از بازی با ملوان به ثمر نرسید تا آبی ها همچنان منتظر این اتفاق ویژه باشند.

جدال همیشه پر گل

دو تیم هم نام تهرانی و خوزستانی بار ها برابر هم صف آرایی کرده اند که در ده تقابل اخیر آنها چهار برد برای آبی های پایتخت، دو برد برای شاگردان پور موسوی و چهار تساوی بدست آمده است.

نکته حائز اهمیت این دیدارها گل های فراوانی است که میان این دو تیم رد و بدل شده است در ۱۰ بازی اخیر این دو تیم ۲۹ گل به ثمر رسیده است که ۱۷ گل سهم استقلال تهران و ۱۲ گل سهم آبی‌های خوزستان بوده است.

یکی از پرگل‌ترین دیدارهای این دو تیم دیدار در هفته هفدهم لیگ برتر سال ۹۳ بود که در پایان با تساوی ۴ بر ۴ به پایان رسید در آن دیدار گل های استقلال را یعقوب کریمی، امید ابراهیمی و شهباز زاده به ثمر رساندند.

تیم داوری

تیم داوری جدال دو تیم آبی پس را داوران جوان حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران سوت خواهند زد جایی که امیرسامان سلطانی دومین قضاوت خود در لیگ برتر را انجام خواهد داد، علیرا مرادی و محمدصالح عرب آبادی دو کمک این داور جوان در دیدار دوشنبه آبی ها خواهند بود.

دیدار دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان فردا دوشنبه ششم شهریور ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد این دیدار از شبکه سه به صورت زنده به روی آنتن می رود.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10233

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها