برتری چشمگیر آبی‌ها؛

پاییز دوست داشتنی برای استقلال

تا ساعاتی دیگر رقابت حساس استقلال و پرسپولیس شروع می‌شود و هواداران استقلال منتظر برد تیم محبوبشان هستند.

به گزارش دبل استار، دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت این بیستمین دیدار سرخابی‌ها در فصل پاییز خواهد بود.

در دیدارهای قبلی در فصل پاییز استقلال برتر مطلق بوده و تنها ۴ بار مغلوب حریف شده است، آخرین شکست آبی‌ها در فصل پاییز به سال ۹۳ برمی‌گردد جایی که با نتیجه دو بر یک به حریف سنتی خود باختند تک گل استقلال در آن بازی را سجاد شهباززاده به ثمر رساند.

بدون شک پاییز برای استقلال بسیار خوش یمن بوده است، هفت در فصل پاییز نوید خوبی برای آبی‌ها است و استقلالی‌ها امیدوارند که باز هم بتوانند به برتری برابر حریف سنتی خود به هشتمین برد برسند.

در ۱۹ بازی گذشته هفت برد سهم استقلال، چهار برد سهم سرخ ها و هشت تساوی برای دو تیم بدست آمده است، این بیستمین دیدار دو تیم در پاییز خواهد بود.

شاید خاطره انگیزترین دربی در فصل پاییز برای آبی‌ها همان دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی بود که استقلالی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر صفر به برتری مطلق دست پیدا کند.

آن دیدار که در وقت‌های قانونی با تساوی بدون گل به پایان رسید در وقت‌های اضافه آبی‌ها برتر مطلق بودند و موفق شدند با سه گل حریف خود را از پیش رو بردارند دو گل مجتبی جباری و تک گل شریفات آب سردی بر پیکر حریف بود.

آن دیدار یک شیرینی خاصی برای همه هواداران داشت و هیچگاه از ذهن هوادار پاک نخواهد شد یکی از خاطره انگیزترین لحظات آن بازی بستن بازوبند کاپیتانی به دست اسماعیل شریفات توسط فرهاد مجیدی بود.

حال یک بار دیگر فصل پاییز شده است و استقلال باید به مصاف رقیب سنتی خود برود بدون شک این بازی جذابیت‌های خاصی دارد آبی‌ها خود را آماده برد در این دیدار کردند باید دید چه نتیجه‌ای در این بازی حاصل خواهد شد.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12945

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها