جدایی گولسیانی از پرسپولیس پیش از دربی؟

گولسیانی از امروز می‌تواند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند.

به گزارش دبل استار، باشگاه پرسپولیس بیش از سه ماه است که پرداختی به گولسیانی نداشته و این درحالی است که این بازیکن برای اصلاح قراردادش بعد از سپری شدن چند هفته از مسابقات لیگ با خواسته باشگاه کنار آمد به شرطی که پرداختی‌های معوقه‌اش انجام شود که این اتفاق رخ نداد تا اینکه او مجبور شد به باشگاه پرسپولیس نوتیس دهد.

در این میان باشگاه پرسپولیس نه‌تنها نوتیس او را جدی نگرفته بلکه فردای بازی با الدحیل یکی از مسئولان این باشگاه با رسانه‌ای کردن نوتیس گولسیانی سعی کرد او را مقابل هواداران قرار دهد. یک اقدامی عجیب که باعث شد مدافع گرجستانی به‌شدت از این مساله ناراحت شده و متوجه شود که در باشگاهش چه می‌گذرد.

گولسیانی در نظر داشت مساله نوتیسش بدون اینکه رسانه‌ای شود در باشگاه پرسپولیس به نوعی حل شود اما با اتفاق رخ‌داده بسیار بعید است او درصورت عدم دریافت مطالباتش اقدام به فسخ قرارداد نکند. در این میان باشگاه پرسپولیس در تلاش است ظرف امروز و فردا پرداختی به مدافع گرجستانی داشته باشد؛ چراکه زمان نوتیس این بازیکن به پایان رسیده است. گولسیانی از امروز می‌تواند قراردادش را با پرسپولیس فسخ و نسخه‌ای از آن را برای فیفا ارسال کند که اگر این اتفاق رخ دهد او بازیکن آزاد خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12763

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها