تقابل مورایس و نکونام،در حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر

جذاب ترین دیدار رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های سپاهان و استقلال برگزار می‌شود.

به گزارش دبل استار، تقابل دو تیم سپاهان و استقلال همواره از دیدارهای جذاب لیگ برتر به شمار می‌آید. دیداری که مخاطبان را به ورزشگاه و پای تلویزیون می‌کشاند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در فصل جدید لیگ برتر دو تیم چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت. تقابل مورایس و نکونام به جذابیت‌های این بازی اضافه خواهد کرد.

محمدرضا مهدوی، بازیکن سابق هر دو تیم استقلال و سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این تقابل اظهار کرد: دو تیم قدر کشور حالا مقابل هم قرار گرفتند. بعد از استقلال و پرسپولیس، سپاهان تنها تیمی بود که توانست وجهه قهرمان به خودش بگیرد. آن‌ها در سال‌های گذشته در قامت یک تیم مدعی ظاهر شدند و در جام حذفی و لیگ برتر به قهرمانی رسید. مطمئنا بازی زیبایی از هر دو تیم خواهیم دید.

حواشی هیچ‌وقت تیم‌های بزرگ را رها نخواهد کرد

او درباره حواشی اخیر این دو تیم در این فصل از رقابت‌ها گفت: حواشی هیچ‌وقت گریبان تیم‌های بزرگ را رها نخواهد کرد و مخصوصا استقلال که این فصل شرایط بسیار سختی دارد. جواد نکونام با هزار آرزو به استقلال آمد اما متاسفانه شرایط برایش مهیا نشد و امیدوارم از این اتفاقات و شرایط دشوار سربلند بیرون بیاید. در نقطه مقابل سپاهان اقدارتش را نشان داده و توانسته به جایگاه خوبی برسد.

اشتباهات نتیجه بازی را عوض می‌کند

این مربی فوتبال درباره تقابل مورایس و نکونام بیان کرد: هر دو مربی دیدگاه‌های فنی بسیار بالایی دارند و مطمئنا این دو مربی همدیگر را آنالیز می‌کنند و افکار هم را می‌خوانند. این بازی سطح خیلی بالایی خواهد داشت و به نظرم فقط اشتباهات می‌تواند نتیجه بازی را به سمت تیم مقابل برگردانند. خداراشکر می‌کنم که توانستم با هر دو تیم به قهرمانی برسم و این لطف پروردگار بود که ۲،۳ بار با این تیم‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردم.

استقلال کژدار و مریز جلو می‌رود

او درباره تفاوت دو تیم استقلال و سپاهان عنوان کرد: ظرفیت فنی و شرایط تیمی هر دو تیم در وضعیت بالایی قراردارد اما سپاهان وضعیت ایده‌آل‌تری دارد. استقلال خودش را کژدار و مریز جلو می‌برد و همه کار نکونام است. سپاهان شرایط بهتری دارد چون آرامش بیشتری دارد.

مورایس بازی را به نفع خودش تمام می‌کند

مهدوی در پایان درباره پیش بینی‌اش از نتیجه این دیدار گفت: باتوجه به این که سپاهان در وضعیت بهتری است، می‌توان پیش‌بینی کرد مورایس و کادرش بازی را به نفع خود به پایان برسانند. هر چند پیش‌بینی سخت است و نکونام هم به راحتی بازی را به حریف نمی‌دهد چون این مربی باتجربه است. برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم بازی باکیفیتی هر دو تیم داشته باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10099

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها