اخراج کنعانی از اردوی سرخ‌ها؛

اختلافات در پیروزی بالا گرفت

شواهد از اخراج محمدحسین کنعانی زادگان از اردوی تیم باشگاهی‌اش و احتمالا تیم ملی حکایت دارد.

به گزارش دبل استار، حسین کنعانی زادگان مدافع پیروزی که همیشه با حواشی زیادی مواجه بوده است و برای هر تیمی که در آن حضور داشته است حاشیه‌های زیادی ایجاد کرده بار دیگر در پیروزی حاشیه جدید ساخت.

اگر بخواهیم درباره حاشیه‌های گذشته این مدافع حرفی نزنیم در آخرین اخباری که درباره این بازیکن به گوش می‌رسد این است که او در اردوی پیروزی با علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم به شدت درگیر شده است و حتی این درگیری به حدی زیاد بوده است که باعث اخراج او از تیم و عدم حضور در دیدار با شمس آذر شده است.

هرچند که بسیاری از اصحاب رسانه و سایت‌های خبری همیشه اخبار حاشیه پیروزی را منتشر نکردند و همیشه این تیم را در آرام‌ترین شکل ممکن قرار دادند اما یکی از بیشترین حاشیه‌ها در لیگ برتر ایران مربوط به همین باشگاه پیروزی است.

پس از دربی سرخابی‌ها که با تساوی به پایان رسید حواشی در اردوگاه سرخابی‌ها بالا گرفت و باز هم سرمربی و مدیرعامل این تیم با هم درگیر شدند و هر کدام علیه یکدیگر به شدت جبهه گرفتند.

حالا بار دیگر در این تیم جو متشنج خود را نمایان کرد و دو بازیکن مثلاً ملی پوش در تمرین این تیم با هم درگیر شدند و به شدت با هم برخورد کردند که سرانجام منجر به اخراج کنعانی زادگان از اردوی پیش از بازی با شمس آذر شد.

این اتفاق زمانی رخ داد که تیم پیروزی به شدت از کمبود مدافعان می‌برد و حتی یکی از مدافعان آنان نیز با مصدومیت شدیدی مواجه شده است اما اختلاف دو بازیکن به حدی زیاد بوده است که تصمیم در این تیم بر این بنا شده است که مدافع از تیم خارج شود.

اینکه اخبار حاشیه تیم پیروزی خیلی کمتر از سایر تیم‌ها به بیرون درز پیدا می‌کند از تصمیم‌هایی برای رسانه‌سازی در این تیم نشائت می‌گیرد قرمز ها بیشتر از اینکه تمرکز خود را به درون زمین معطوف کنند به عوامل بیرون از زمین روی آوردند و این اتفاق همیشه برای این تیم در اولویت بوده است.

با این همه هرچند که خیلی از حواشی توسط رسانه‌ها بایکوت خبری می‌شود اما حواشی در این تیم آنقدر زیاد است خیلی از آنها مانند همین درگیری کنعانی زادگان و بیرانوند را نمی‌توانند مخفی نگه دارند.

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13230

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها