با وجود همه هجمه‌ها!!!

عملکرد نکونام بالاتر از ساپینتو

از مقایسه‌ی چند هفته ابتدایی لیگ می‌توان نتیجه گرفت که عملکرد نکونام بهتر از ساپینتو بوده است.

به گزارش دبل استار، در حالی که آبی ها به واسطه اردوی تیم ملی برای مسابقات آسیایی در استراحت به سر می برند نگاهی انداختیم به عملکرد تیم نکونام و ساپینتو که فصل پیش هدایت آبی ها را بر عهده داشت.

استقلال در این فصل با حضور نکونام هجمه های زیادی را به خود دیده است و این اتفاق باعث شده است تمرکز او و تیمش تا حدودی بهم بریزد اما سرمربی با تعصب استقلال خود و تیمش را با این هجمه ها به خوبی هماهنگ کرده اند و نتایج خوبی نیز بدست آوردند.

برای اثبات این برتری نکونام نسبت به ساپینتو به عملکرد دو تیم در فصل گذشته و فصل جاری می پردازیم و این اطلاعات نشان از برتری دارد که برای نکونام به خوبی دیده نشده است.

شاگردان نکونام در این فصل از چهار بازی اول خود سه برد و تنها یک باخت بدست آورند که در مقایسه با فصل پیش شاگردان ساپینتو دو برد یک تساوی یک باخت بدست آوردند.

آمار گل زده و گل خورده دو سرمربی نیز تفاوت محسوسی با هم دارد شاگردان نکونام پنج گل به ثمر رسانده اند و در مقابل تنها یک گل دریافت کرده اند.

اما در فصل گذشته شاگردان ساپینتو در چهار هفته اول چهار گل به ثمر رساندند و سه گل نیز دریافت کردند‌ که به نسبت ضعیف تر تیم کنونی آبی ها در خط حمله و دفاع بوده است.

بدون شک در ادامه بازی ها نیز شاگردان نکونام می توانند عملکرد بهتر و درخشان تری از خود به نمایش بگذارند تا همه کسانی که برای او و تیمش حاشیه ایجاد کردند در ناکامی بمانند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10571

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها