استقلال و تساوی های ادامه دار خارج از خانه؛

طلسم در خانه رقبا

هفته چهاردهم لیگ برتر ایران در حالی برای استقلال به پایان رسید که باز هم شاهد تساوی ای دیگر در بازی های خارج از خانه بودیم. آماری که علیرغم صدرنشینی این تیم اما قابل تامل است.

به گزارش دبل استار، لیگ بیست و سوم را می توان برای استقلال لیگ بازی های خانگی نامید. رکورد صد در صد پیروزی در بازی های خانگی آنقدر دلچسب بوده که هر هواداری را به این تیم امیدوار کند.

استقلال اما پس از عبور از سد مس در رفسنجان، دیگر نتوانست بردی را در قامت میهمان جشن بگیرد؛ آبی ها در جدال با شمس آذر و ذوب‌آهن برد را با تساوی عوض کردند. این تیم همچنین در جدال با تیم فولاد خوزستان نیز تن به تساوی ۰-۰ داد.

اگر داربی را به دلیل حساسیت بالای آن فاکتور بگیریم (علیرغم میهمان بودن استقلال)، تساوی مقابل گل‌گهر پنجمین باری است که این تیم به عنوان میهمان به نتیجه تساوی رضایت می دهد. استقلال همچنین یک بار و در مقابل سپاهان در اصفهان، طعم شکست را چشیده است.

در این که استقلال امسال با شرایط عجیب و غریبی مواجه شده است هیچ شکی نیست؛ از عدم جذب بازیکنان مدنظر سرمربی تا حواشی ایجاد شده توسط اعضای هیأت مدیره که گویی ستون پنجم هستند.

جواد نکونام تا اینجای کار هم کاری کرده کارستان و هواداران استقلال بیش از هرکس دیگری قدر او و بازیکنانش را می دانند. اما برای قهرمان شدن علاوه بر برد در بازی های خانگی، به پیروزی در خانه رقبا نیز نیاز است. اتفاقی که قطعا با جذب نفرات مدنظر نکونام و رسیدن مصدومان، غیرممکن نخواهد بود.

نویسنده خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13217

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها