برای گیتاریست آبی

ساز جدایی گیتاریست آبی کوک شد.

دبل استار – می گفتند قبل از حضور در اردوگاه آبی، در تست های رقیب شرکت کرده. او اما پشت به تمام شایعات و در پیراهن هر تیمی که مقابل استقلال قرار گرفت، از عشقش به این تیم گفت. هربار و پس از زدن گل به تیم محبوب، به جای خوشحالی که حق هر بازیکنی است، دستانش را به نشانه احترام بالا گرفت.

پس از حضور در تیم محبوب، با هربار نواختن گل، گیتارش را کوک کرد. لقب دربی باز را در حالی از آن خود کرد که پیش از او این واژه هنوز به طور دقیق شکل نگرفته بود. با هربار گلزنی در دربی، علاوه بر شادی بی حد و حصر مقابل رقیب، ساز استقلال را نیز کوک کرد.

امیر ارسلان مطهری، در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به استقلال‌ آمد. پس از جدایی استراماچونی و روی کار آمدن فرهاد مجیدی بود که مطهری به این تیم پیوست و در روزهای ابتدایی حضور در لباس آبی، گل‌های پیاپی را به ثمر رساند.

آخرین باری که ارسلان برای استقلال به میدان رفت، به وقت‌های اضافه دیدار برابر شمس آذر برمی‌گردد که تنها برای چند دقیقه حضور در زمین را تجربه کرد. از آن دیدار تاکنون، طی تمام این مدت، جایی در تفکرات نکونام نداشت و در بازی‌های تیمش نیز سکونشین بوده است.

مطهری به‌طور کلی و در این مدت ١٢٣ مرتبه برای آبی‌ها به میدان رفت که حاصل آن ٢٩ گل و دادن ١٢ پاس گل بود.

با تمام کمی ها و کاستی ها، بدون شک تنها یک تصویر از ارسلان مطهری در ذهن هواداران استقلال باقی خواهد ماند؛ آن هم گیتاری است که ارسلان با آن استقلالی ها را در جشن قهرمانی لیگ بیست و یکم به اوج خوشحالی رساند.

نویسنده خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13489

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها