پنجمین سال خداحافظی حنیف از فوتبال

حنیف عمران زاده فوتبال را از ملوان آغاز و سپس به پاس و استقلال پیوست و اکنون در قامت مربیگری به کار مشغول است.

به گزارش دبل استار، وقتی در فوتبال نام بچه غول را ببینید و بشنوید، ناخودآگاه به یاد حنیف عمران زاده می افتید. لقب بچه غول را بخاطر هیکل تنومندش به او داده اند، هر چند او یک بازیکن شوخ طبع بود که قلبی مهربان و دلی رئوف دارد.

او فوتبال را از ملوان آغاز و سپس به پاس و استقلال پیوست تا سالهای زیادی برای استقلال بازی کند. او ابتدا از زمان صمد مرفاوی به استقلال آمد و اولین بار در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و سپس به عنوان یکی از مدافعان استقلال با مربیان زیادی از جمله مرفاوی، مظلومی و قلعه‌نویی کار کرد و با استقلال دو بار قهرمان لیگ برتر و با پاس هم یکبار قهرمان شد و جام حذفی را در فصل ۹۰-۹۱ با استقلال بدست آورد.همچنین این مدافع استقلالی چهار بازی نیز برای تیم ملی ایران به میدان رفت. عمران‌زاده در تیم منتخب فصل ۱۳-۲۰۱۲ لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت.

او برای استقلال ۲۰۳ بازی انجام داد و ۱۳ گل نیز به ثمر رساند. در سال ۱۳۹۵ به تیم خونه به خونه بابل پیوست و به مدت چهار ماه زیر نظر هادی مرزبان در این تیم دسته دومی مشغول بازی شد. پس از آن در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به صبای قم رفت تا باز هم شاگرد مرفاوی شود و پس از آن، در فصل ۹۷–۱۳۹۶ به تیم سیاه جامگان پیوست و آخرین فصل حضور او در فوتبال، در این تیم و زیر نظر رضا عنایتی بود.آخرین حضور حنیف عمران زاده در سطح اول فوتبال ایران، فصل ۹۷–۱۳۹۶ و تیم سیاه جامگان بود که در پایان فصل، این تیم به دسته پایین‌تر فوتبال ایران سقوط کرد. در روز ۲۳ آبان ماه ۱۳۹۷، عمران زاده با انتشار نامه ای، به‌طور رسمی خداحافظی خود را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

حنیف بعد از بازی به مربیگری روی آورد و زمانی با محمود فکری به عنوان کمک به استقلال هم پیوست و بعد از آن با مهدی رحمتی کار کرد که باید دید آنها با نساجی ادامه می دهند یا از قائمشهر و هوادارانش جدا می شوند.

به هر حال حنیف یک بازیکن خوب با شوخ طبعی های منحصر بفرد خود که برای استقلال با قلبش بازی می کرد و هر وقت به برنامه تلویزیونی دعوت می شود از خاطرات شیرین خود در استقلال بخصوص با آرش و هاشم تعریف می کند که این خاطرات برای هواداران و بینندگان تلویزیونی بسیار جالب و شنیدنی می باشد.

۲۳ آبان ماه ۱۴۰۲ پنج سال از خداحافظی بچه غول گذشت، اما او هنوز در قلب هواداران استقلال جای دارد و خود نیز بعنوان یک هوادار از استقلال در هر جایی حمایت می کند.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12235

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها