نداشتن بازیکن خلاق دلیل عدم توانایی استقلال مقابل فولاد

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالات خبرنگاران در نشست خبری دلیل عدم توانایی عبور از خط دفاع فولاد را صراحتاً عنوان کرد.

به گزارش دبل استار،جواد نکونام در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال مقابل فولاد وقتی با پرسش خبرنگاری در رابطه با دلیل عدم توانایی استقلال برای عبور از خط هافبک و دفاع فولاد مواجه شد این موضوع را به نداشتن «بازیکن خلاق» در تیمش ربط داد.

فصل گذشته استقلال با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون مهدی قایدی و محمد محبی در چنین مسابقاتی که تیم به دیوار بسته دفاعی حریف برمی‌خورد از توانایی دریبلینگ این دو بازیکن بوشهری به ویژه مهدی قایدی استفاده می‌کرد و می‌توانست به دروازه حریفان نزدیک شود. حالا و با خروج این دو بازیکن از کادر بازیکنان استقلال این تیم در حال حاضر نه در خط هافبک بازیکنی با آن خصوصیات دارد و نه در خط حمله.

سرمربی تیم استقلال در آستانه دیدار حساس مقابل پرسپولیس در واکنش به این موضوع گفت: برای عبور از لایه‌های فشرده خط دفاعی و هافبک حریفانی که با سیستم دفاعی مقابل ما قرار می‌گیرند باید بازیکن خلاق داشته باشیم.

نکونام از این طریق طعنه‌ای هم به کادر مدیریتی باشگاه استقلال زد که در تابستان امسال قادر به تمدید قرارداد محبی و قایدی نبودند و در نهایت این دو بازیکن به ترتیب به امارات و روسیه رفتند.

ناگفته نماند؛ نکونام در تاریخ ۳۰ خرداد رسما طی مراسمی بعنوان سرمربی فصل جدید به هواداران معرفی شد و روز ۱۵ تیر با استعفای حجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال، علی خطیر گزینه مدیرعاملی عنوان و در نهایت دو روز بعد(۱۷تیر) در همین سمت منصوب شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12831

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها