رکوردهای اختصاصی استقلال در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم

آبی‌ها در حالی قهرمان نیم فصل لیگ برتر شدند که توانستند چند رکورد جدید را هم به نام خود کنند.

به گزارش دبل استار، رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به نیم فصل رسید و استقلال موفق شد با تمام مشکلاتی که از ابتدای فصل تا آخرین دیدار با آن روبه رو بود با قدرت قهرمانی نیم فصل را از آن خود کنند.

نکونام موفق شد استقلال را با وجود همه کم و کسری ها به خوبی هدایت کند و سرانجام به همه آن چیزی که لازم بود برساند، استقلال نکونام در نیم فصل موفق شد با ۳۲ صدر جدول را در اختیار بگیرد.

شاگردان نکونام موفق شدند بهترین عملکرد دفاعی را در نیم فصل داشته باشند آبی ها با ۹ گل خورده کمترین گل خورده را دارند و پس از آن پیروزی و تراکتور با ۱۰ گل در رده دوم و سوم قرار دارند.

آبی ها در خط حمله نیز بسیار خوب عمل کردند و در فصلی که اکثر تیم ها کمتر از ۲۰ گل به ثمر رسانده اند موفق شدند پس از سپاهان در رده دوم بهترین خط حمله قرار بگیرند.

یکی از بهترین رکورد های نکونام و تیمش در نیم فصل اول آمار صد درصدی برد در دیدار های خانگی بود، استقلال ها هفت بازی در خانه انجام داد که همه آن ها را با برد پشت سر گذاشتند آن ها همچنین کمترین تعداد گل در بازی های خانگی را دریافت کردند که این نیز یک رکورد جالب برای استقلال است.

استقلالی ها همچنین موفق شدند روند نتیجه گیری خوبی در این فصل داشته باشند و ۱۲ بازی را بدون باخت پشت سر بگذارند، آخرین شکست استقلال در این فصل از رقابت ها هفته سوم رقم خورد و آبی ها با یک گل از سپاهان شکست خوردند و پس از آن دیگر شکستی نداشته اند.

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13358

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها