اشتباهات سریالی داوری، تنها نقطه ثابت لیگ برتر

سوت های اشتباه دیگر به اتفاقی تکراری در بازی های لیگ برتر تبدیل شده است.

به گزارش دبل استار، ظاهرا اشتباهات داوری در فوتبال ایران دیگر نه تنها جزئی از فوتبال نیست، بلکه خود فوتبال است. هر هفته ۸ بازی در لیگ برتر فوتبال کشورمان برگزار می‌شود که محال است فقط یک سرمربی از داوری رضایت داشته باشد.
در هر بازی باید یک تیم سود ببرد و یک تیم زیان ببند، اما بعضی مواقع داوری های فوتبال کشورمان به حدی دچار اشتباهات فاحش می شوند که هر دو سرمربی در یک بازی از داوری گله و شکایت دارند و مشخص نیست که داور چرا این همه اشتباهات داشته است.
در دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان گل اول گل‌گهر در شرایطی به ثمر رسید که مشخص بود که چند بازی گل‌گهر در شرایط آفساید قرار دارند و نکته مهم‌تر این است که کمک داور در جاگیری هم خوب عمل کرده بود و دلیل این پرچم نزد، هنوز مشخص نیست.
علاوه بر اشتباه مهم کمک داور که بر روی گل‌گهر پرچم نزد، سوت های بسیار زیاد داوری در میانه میدان بود که اکثر به ضرر استقلال سوت می زد و انکار دوست نداشت بازی زیاد در جریان باشد و تا بازیکن گل‌گهر خودش زمین می‌زد داور سوت می‌زد و نکته مهم درباره پنالتی که به سود استقلال گرفته شد این بود که داور وسط سوت زد و داور کمک پرچم زد و متاسفانه در سال‌های گذشته برادران حیدری داوری های خوبی در بازی‌های استقلال انجام نداده اند.
مشخص نیست که چرا “وار” به لیگ ایران نمی آید و اگر “وار” بود به راحتی گل گل‌گهر در اتاق “وار” آفساید اعلام می شد و انگار هیاهوی تیم خاص تاثیر زیادی برای نیاوردن “وار” داشته است.
به هر حال اشتباهات داوری به سریال های تکراری هفتگی فوتبال ایران تبدیل شده است.

 

نویسنده خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13225

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها