هفته هشتم لیگ برتر؛

برد طلایی با آرمان/ استقلال یک – آلومینیوم صفر

تیم فوتبال استقلال با کسب سه امتیاز دیدار هفته هشتم به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش دبل استار، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹ امروز با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این دیدار در حضور حدود ۱۵ هزار تماشاگر با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

آرمان رمضانی (۳۷) برای استقلال گلزنی کرد.

کادر فنی آبی پوشان پایتخت برای ماندن در کورس قهرمانی ترکیب زیر را انتخاب کرده بودند:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (جعفر سلمانی -۸۷)، مهرداد محمدی (ایمان سلیمی -۸۷) و آرمان رمضانی (بلانکو – ۵۹).

ترکیبی که سهرابیان را در خود گنجانده بود تا خرید تابستانی استقلال بار دیگر پیراهن این تیم را در ترکیب اصلی بر تن کند.

همچنین مجتبی حسینی نیز ترکیب زیر را برای آلومینیوم در نظر گرفته است:

محمد خلیفه، احسان قهاری (میلاد فخرالدینی -۶۴) مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن (علیرضا نقی زاده – ۶۴) مرتضی تبریزی، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر، عارف حاجی‌عیدی، میلاد بدرقه و مهدی لطفی.

مجتبی حسینی نیز با توجه به عملکرد مطلوب خلیفه سنگربان جوان تیمش در بازی قبلی تصمیم گرفت برای دیدار با استقلال هم به او بها دهد تا احمد گوهری همچنان روی نیمکت بنشیند و خلیفه تجربه بازی مقابل ستاره‌های استقلال را پیدا کند.

رفت و آمد توپ به سود استقلال در نیمه اول

میزبان آبی پوش بازی را با کنترل کامل روی توپ و میدان آغاز کرد. بازیکنان استقلال در ۱۵ دقیقه ابتدایی دو بار با شوت‌های آرمان رمضانی و سعید مهری دروازه آلومینیوم را تهدید کردند اما هیچیک تبدیل به گل نشد. در ادامه شاگردان مجتبی حسینی با گذشت زمان توانستند با تعداد نفرات بیشتری در نیمه زمین استقلال حاضر شوند تا آنها نیز چند باری دروازه استقلال را تهدید کنند.

رفت و آمد توپ با ارسال‌های کوتاه و بلند باعث ایجاد موقعیت‌هایی روی دروازه هر دو تیم شد اما در نهایت کرنر استقلال در دقیقه ۳۷ با خروج اشتباه گلر آلومینیوم و دفاع نامناسب این تیم همراه شد تا آرمان رمضانی با ضربه سر بتواند سانتر سعید مهری را تبدیل به گل کند.

حاشیه‌های بیهوده بار فنی را کم کرد

نیمه دوم نیز با مالکیت توپ استقلال آغاز شد. این تیم در همان ابتدا توانست بار دیگر با ارسال از جناحین توسط آرمان رمضانی خلق موقعیت گل کند اما هیچ یک راه به جایی نبرد تا تاکتیک استقلال هرچه از زمان بازی گذشت دفاعی تر شده و دنبال کنترل توپ برای کسب سه امتیاز باشند.

دو تیم رفته رفته در تقابل‌های نفر به نفر خود بازی فیزیکی را در دستور کار قرار دادند تا بازی کاملا تحت تأثیر حاشیه‌های خود ساخته بازیکنان داخل میدان و خروج کارت‌های زرد و قرمز از جیب داور شود.

اخراج مرادمند در دقیقه ۸۴ با تصمیم داور مسابقه باعث فشار مضاعف میهمان اراکی شد تا آنها با استفاده از سرعت بازیکنانی نظیر لیموچی، بدرقه و موسوی بتوانند به دفاع استقلال نفوذ کنند.آنها در وقت‌های اضافی تیر دروازه استقلال را نیز به لرزه در آوردند اما حسینی مانع از باز شدن دروازه اش شد.

تعویض‌های تدافعی نکونام در دقایق پایانی باعث تشکیل دفاع چندلایه استقلال شد تا بالاخره سه امتیاز این دیدار به سود میزبان آبی پوش شود.

استقلال با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول لیگ بیست و سوم صعود کرد.

آلومینیوم نیز ۱۲ امتیازی ماند تا فعلا در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11829

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها