آیا ریکاردو پیشنهاد استقلال را می پذیرد؟

مقامات باشگاه استقلال برای جمع کردن یکی از پرونده‌های بزرگ خودشان به زودی راهی امارات خواهند شد.

به گزارش دبل استار، وقتی ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد، مدیران وقت باشگاه با صراحت اعلام کردند این مربی ۲۰۰ هزار یورو از استقلال طلب دارد و اذعان کردند که رقم مذکور باید پرداخت شود. از طرف دیگر خود این سرمربی پرتغالی هم در نامه خداحافظی با صراحت عنوان کرد اتفاقاتی رخ داده که برای او چاره‌ای جز پیگیری کار از طریق قانون باقی نمی‌ماند. ساپینتو از استقلال شکایت کرد و نکته اینجاست که برخلاف اعلام مدیران سابق این باشگاه، علیه آبی‌پوشان حکمی به ارزش ۳۰۷ هزار یورو دریافت کرده است که البته قطعی نیست و استقلال می‌تواند درخواست تجدید نظر بدهد. در همین خصوص مقامات باشگاه خیلی جدی پیگیر کار هستند چون بعد قضیه استراماچونی در فصل گذشته می‌ترسند و به خوبی می‌دانند اگر استقلال دوباره به خاطر بدهی‌های خارجی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود چه بازتاب بزرگ و تلخی برایشان به همراه خواهد داشت. در این رابطه قرار است هفته آینده جلسه مهمی در خارج از ایران برگزار شود.

استقلال خیلی دوست داشت به صورت مستقیم با خود ریکاردو ساپینتو مذاکره کند چون کار خیلی بهتر جلو می‌رفت ولی سرمربی سابق آبی‌پوشان که هم اکنون در قبرس مربیگری می‌کند، این خواسته را نپذیرفت و تاکید کرد مذاکرات مالی و حقوقی باید با وکیلش انجام شود به همین خاطر قرار شده نمایندگانی از باشگاه استقلال انتهای هفته جاری یا ابتدای هفته آینده به امارات بروند و در دبی با وکیل ساپینتو مذاکره کنند.

مقامات باشگاه استقلال از مذاکره با وکیل ریکاردو ساپینتو دو مسئله را به طور جدی مد نظر دارند. نکته اول اینکه طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ باشگاهی که بدهی معوقه و تعیین تکلیف نشده داشته باشد اجازه حضور در لیگ قهرمانان را ندارد بنابراین باید پرونده ریکاردو ساپینتو بسته شود. نکته دیگر هم اینکه استقلالی‌ها میخواهند سرمربی پرتغالی و وکیلش را راضی کنند تا همان ۲۰۰ هزار یورو را دریافت کند و اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، باشگاه به لحاظ مالی بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمتر پرداختی خواهد داشت که رقم فوق العاده قابل ملاحظه‌ای است. ظاهرا استقلالی‌ها می‌خواهند این پیشنهاد را مطرح کنند که ریکاردو ساپینتو تخفیف بدهد ولی در عوض به جای اینکه مدت‌ها پیگیر بحث حقوقی باشد، مبلغ توافق شده را به مراتب زودتر دریافت کند. حالا باید ببینیم این مذاکرات به نتیجه می‌رسد یا خیر؟

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11149

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها