موسوی:

از فوتبال روز دنیا عقبیم/ شخصیت نکونام در استقلال پذیرفته شده است

مهاجم اسبق استقلال گفت: رقابت با مدعیان برای قهرمانی کار سختی است اما این تیم می‌تواند شگفت انگیز لیگ باشد.

به گزارش دبل استار، علی موسوی، در مورد برد استقلال مقابل هوادار، اظهار داشت: در زمانی که استقلال ۲ بر صفر از هوادار عقب بود، به دوستانم گفتم ۳ بر ۲ برنده می‌شود و وقتی بازی تمام شد به من گفتند فیلم بازی را از قبل دیده بودی! برد خیلی خوبی بود و کمک کرد تیم در جمع مدعیان جایگاه خودش را حفظ کند.

استقلال با یک تیم کوبنده فاصله دارد

وی افزود: استقلال با توجه به مشکلات اول فصل، بازیکنانی که جدا شدند و بازیکنانی که آمدند، درگیر بی نظمی شد اما کارش را از ابتدای فصل خوب شروع کرد. تیم با همین نفرات و بازیکنانی که دارد، فعل خواستن را به خوبی صرف کرده است. مقابل هوادار نشان داد دوست ندارد به حریفش امتیاز بدهد. بازیکنان تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند. هرچه از بازی گذشت تیم بهتر و روانتر کار کرد تا در نهایت به نتیجه دلخواهش دست پیدا کرد.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص شکل بازی این تیم، عنوان کرد: بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند ولی در کل با یک تیم کوبنده و آنطور که هواداران انتظار دارند، فاصله دارد. این تیم باید چند بازیکن طراز اول و خیلی خوب داشته باشد تا علاوه بر جمع کردن امتیاز، بازی سطح بالایی را هم ارائه بدهد. یک مهاجم ۶دانگ نیاز دارد تا به صورت حرفه‌ای گل بزند و حملات تیم را به ثمر برساند. در خط دفاع و هافبک هم به بازیکن نیاز است. استقلال می‌تواند با جذب ۳ مهره، بسیار کوبنده‌تر کار کند.

رقیبان استقلال شرایط بهتری دارند

وی افزود: تیمی که ابتدای این فصل بسته شد، همین الان انتظارات را برآورده کرده و نتایج خوبی هم گرفته است. البته شکل بازی تیم با توجه به مهره‌هایش، کمی بالا و پایین دارد. این مساله علاوه بر بازیکنان، به بازی تیم مقابل هم بستگی دارد. بنابراین استقلال باید طوری آماده باشد که هم از بازی‌های سخت امتیاز بگیرد و هم مقابل تیم‌های پایین تر بتواند به نتیجه دلخواه برسد.

موسوی درخصوص اینکه آیا استقلال می‌تواند با همین بضاعت تا پایان فصل بین مدعیان بماند و رقابت برای قهرمانی را ادامه بدهد، گفت: کار خیلی سختی است. تیم‌های دیگر با تجربه تر هستند. بازیکنان خوبی گرفته‌اند و شرایط خوبی دارند. البته فوتبال ایران الان شرایطی پیدا کرده که بازیکنان تفاوت چندانی با هم ندارند. استقلال می‌تواند از این شرایط استفاده کند و با همین نفرات هم تیم شگفت انگیز لیگ باشد.

وی در مورد نقش جواد نکونام در هدایت استقلال با وجود تمام مشکلات مالی و غیرمالی که مجموعه باشگاه را تحت تاثیر قرارداده، گفت: شخصیت نکونام در استقلال پذیرفته شده است. او سابقه خوبی دارد و توانسته تا حد قابل توجهی به تیم و بازیکنان شخصیت بدهد. آن‌ها هم در زمین به خوبی تلاش می‌کنند. این مشکلات و مسائل همیشه در فوتبال ایران به خصوص استقلال و پرسپولیس وجود دارد. نکونام هم با این مسائل آشناست و باید جلوی حواشی را بگیرد تا تیم از مشکلات ضربه نخورد.

از فوتبال روز دنیا عقبیم اما پرحاشیه ترین فوتبال دنیا هستیم!

گلزن اسبق آبی‌ها در مورد وضعیت داوری مسابقات، اظهار داشت: باید هرچه زودتر سیستم VAR را بیاورند وگرنه این حرف و حدیث‌ها ادامه دارد و در انتهای فصل برای هر تیمی هم که قهرمان شود، وجود خواهد داشت. هربازی که تمام می‌شود نقطه ضعف‌هایی از داوران دیده می‌شود. صحنه‌هایی هم که خیلی واضح هستند گرفته نمی‌شوند. این شرایط، شان فوتبال ما و تیم قهرمان آخر فصل را زیرسوال می‌برد. باید کلاس‌های بیشتری برگزار کنند. بیشتر به داوران برسند. از نظر مالی آن‌ها را تامین کنند که بتوانند تمرکز بهتر و بیشتری روی کار داوری داشته باشند.

وی افزود: به عنوان مثال تمرکز داوران ما برای رفتن به شهرهای دیگر، فقط روی این است که هرطور شده به مقصد برسند. روی همه چیز تمرکز دارند غیر از داوری، بنابراین باید به آن‌ها رسیدگی شود تا فقط روی کار خودشان تمرکز داشته باشند. از طرفی امیدوارم سطح فرهنگی و اخلاقی بازیکنان، حرفه‌ای شود. از فوتبال روز دنیا عقب هستیم اما بیشتر از تمام دنیا چه از نظر اخلاقی، چه داوری، چه حرفه‌ای گری و… حاشیه داریم. در واقع پرحاشیه ترین فوتبال دنیا را داریم!

منبع خبر : به نقل از فارس

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11749

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها