کادوی خاص برای سرمربی و بازیکنان تیم خاص

بعد از باخت شب گذشته پرسپولیس هواداران این تیم با پرتاب اشیا به سمت بازیکنان و سرمربی ناراحتی شدید خود را ابراز کردند.

به گزارش دبل استار، هنوز بازی پرسپولیس و الدحیل رسما با سوت داور ژاپنی تمام نشده بود که هواداران پرسپولیس خشم خود را علنی کرده و شروع به شعار دادن کردند.

هواداران با شعارهای “بی غیرت” و “پرتاب اشیاء و بطری” بازیکنان را بشدت مورد خطاب قرار دادند و با پرتاب بطری به بازیکنان در محلی که قصد ورود به رختکن داشتند، حسابی به آنها حمله کردند تا کمی از غم شکست خود کم کرده باشند.

بعد از این شکست بود که بهانه ها طبق معمول شروع شد و در اولین اقدام رضا درویش در یک مصاحبه سراسر متناقض گفت: “بهترین بازیکنان ایران را جذب کردیم! مبلغ پیشنهادی آل‌کثیر خیلی بالا بود، اشتباه کردیم سقف قرارداد را رعایت کردیم! قطعا سقف را دیگر رعایت نمی‌کنیم؛ تهش ۳،۴ امتیاز کم می‌کنند.”

هواداران پرسپولیس به اندازه‌ای خشمگین بودند که رضا درویش وقتی قصد خروج از استادیوم آزادی را داشت با خشم و حمله هواداران خودی روبرو شد و او از ترس هواداران، دوباره به رختکن بازگشت تا هواداران کلا استادیوم را ترک کنند تا بتواند با آرامش آزادی را ترک کند.

الدحیل یکی از ضعیف ترین تیم‌های این چند ساله خود را داشت که از هفته چهارم علنا حذف شده بود و در لیگ قطر با اختلاف زیاد نسبت به صدر در رده پنجم جدول قرار داشت و این بازی نشان داد که یحیی و شاگردانش هیچ تاکتیکی برابر تیم دوم الدحیل و کل فصل نداشته و شعار هواداران پرسپولیس هم نشان داد که “شعار حیا کن رها کن یحیی” و شعار “بی غیرت ها” بدون دلیل نبوده است.

هواداران پرسپولیس این بار خود به بازیکنان، سرمربی و مدیریت باشگاه با بطری حمله کردند و انواع و اقسام شعارها را دادند و این شعارها و پرتاب بطری ها به حدی بود که عوامل رنگی آنها نیز در تلویزیون و مطبوعات نیز نمی توانند، انکار کنند یا به هواداران رقیب نسبت دهند.

هواداران پرسپولیس به خوبی فهمیدند که لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر فوتبال ایران از زمین تا آسمان متفاوت می باشد و چه بسا اگر داوری های لیگ برتر ایران هم چنین قضاوتی می کردند، هر روز شاهد شعار و پرتاب بطری در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیز بودیم.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12716

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها