مهرداد محمدی همسایه قایدی و محبی شد

مهرداد محمدی بهترین بازیکن استقلال در جدال مقابل هوادار بود.

به گزارش دبل استار،استقلال در حالی جمعه توانست به یک پیروزی فوق العاده مهم و ارزشمند دست پیدا کند که مهرداد محمدی طراح اصلی این کامیابی در ورزشگاه آزادی بود. مهاجم ملی پوشی که گل اول استقلال به واسطه پنالتی که روی او انجام شد به ثمر رسید و گلهای دوم و سوم آبی پوشان هم توسط خود او زده شد.گلهایی فوق العاده حساس و البته زیبا به ویژه گل سوم که واقعاً تماشاگران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی را به وجد آورد.

مهرداد اولین بازیکن استقلال در این فصل محسوب می‌شود که توانست دبل بکند و از این نظر رکورد را به نام خودش ثبت کرد اما در تاریخ باشگاه استقلال بزرگان بسیاری بوده‌اند که موفق به انجام چنین کاری شده و نامشان را به ثبت رسانده‌اند حالا مهرداد محمدی هم اسمش در کنار این نفرات قرار می‌گیرد و اگر با همین دست فرمان جلو برود، قطعاً خودش هم می‌تواند به یکی از مردان بزرگ و تاریخ ساز استقلال تبدیل شود. البته آبی‌پوشان در فصل گذشته چه در لیگ برتر و چه در عرصه جام حذفی بازیکنانی داشتند که موفق به دبل کردن شدند.

استارت با قایدی، تداوم با محبی

اولین بازیکن استقلال که فصل گذشته در جریان لیگ برتر توانست دبل کند، مهدی قایدی بود. مهاجمی که خیلی کمک حال استقلالی‌ها محسوب می‌شد و زمستان پارسال طی جدال مقابل نفت مسجدسلیمان دو بار دروازه حریف خوزستانی را باز کرد تا نقش مهمی در پیروزی ۳ بر یک شاگردان ریکاردو ساپینتو داشته باشد. قایدی همچنین در آخرین هفته فصل قبل هنگامی که استقلال پیروزی ارزشمند ۷ بر یک برابر تراکتور را به دست آورد نیز فوق العاده ظاهر شد و به تنهایی توانست سه بار دروازه حریف را باز کند. به این موارد باید محمد محبی را هم اضافه کرد. فوتبالیست خوش تکنیکی که فروردین امسال در شبی که استقلال با ۶ گل هوادار را در هم کوبید، دو بار موفق به گلزنی شد او همچنین در جام حذفی هم این کار را تکرار کرد و نیمی از گل‌های چهارگانه استقلال برابر نساجی را به ثمر رساند. حالا مهرداد محمدی که به عنوان مهاجم در استقلال به کار گرفته می‌شود به نوعی همسایه قایدی و محبی شده است و باید ببینیم تا پایان فصل باز هم می‌تواند دبل کند یا خیر؟

دبل کردن خارجی

علاوه بر بازیکنانی که برشمردیم، یکی از چهره‌های خارجی تاریخ استقلال نیز فصل گذشته موفق شد دبل کند. کوین یامگا بازیکن ارزشمند استقلال روز ۲۲ دی ماه پارسال در جریان مسابقه فوق العاده حساس استقلال برابر تراکتور در چهارچوب پیکارهای جام حذفی توانست دو بار دروازه حریف را در ورزشگاه آزادی باز کند و تاثیر بسزایی در صعود آبی‌ها از این مرحله داشته باشد. نکته جالب توجه اینجاست که هر دو گل یامگا در آن بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا او صاحب یک رکورد جالب شود.

طلسم آزادی

مهرداد محمدی اولین دبل خود را جمعه‌ای که گذشت در ورزشگاه آزادی کرد تا یک نکته مهم مقابل چشم هواداران استقلال پدیدار شود. تمام دبل‌هایی که در فصل گذشته پیرامون آنها صحبت کردیم همگی بدون استثنا در ورزشگاه آزادی به وقوع پیوستند و به نظر می‌رسد این طلسم برای استقلالی‌ها فوق العاده خوش یمن است. آبی پوشان این هفته هم در استادیوم آزادی به میدان می‌روند و باید ببینیم باز هم مهرداد محمدی یا بازیکن دیگری موفق به دبل کردن خواهد شد یا خیر؟

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11748

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها