خطیر شانس آورده که بازی‌های استقلال بدون حضور تماشاگر است

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به اتفاقاتی که بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال رخ داده است، گفت: با عملکردی که خطیر در استقلال داشته بهتر است مسئولیتش را تحویل دهد و برود!

به گزارش دبل استار، شاهرخ بیانی در خصوص پیروزی استقلال مقابل همنام خوزستانی اش گفت: استقلال با بضاعتی که داشت نتیجه خوبی بدست آورد و توانست با کسب سه امتیاز برابر همچنان در بالای جدول باقی بماند، آبی ها با اینکه شرایط خوبی ندارند اما با انگیزه کار کردند و توانستند به سومین برد خود دست پیدا کنند و بطور حتم اگر هر مربی دیگری ایرانی یا خارجی بجای نکونام بود هرگز چنین نتایجی رقم نمی‌خورد و استقلال به بن بست می‌رسید.

وی در خصوص اختلاف بوجود آمده بین خطیر و نکونام که استقلال را بیشتر از گذشته به حاشیه برده گفت: بعید می دانم این اختلاف ختم به خیر شود و این دو بتوانند کنار یکدیگر کار کنند. مدیر عامل باید با سرمربی در خصوص مسایل فنی، جذب بازیکن، آمادگی محل تمرین هماهنگ باشد نه اینکه خودش خودسرانه و بدون اطلاع سرمربی بدنبال جذب بازیکن باشد.

این پیشکسوت استقلال ادامه داد: خطیر چه عملکرد مثبتی برای استقلال داشته، اسپانسر آورده، مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده در جذب بازیکن موفق بوده؟ او فقط مقابل سرمربی قرار گرفته و به خواسته‌های نکونام بی توجهی کرده و مایل نیست نکونام با استقلال نتیجه بگیرد. مدیر عامل استقلال مدتهاست می خواهد صحبت کند اما هر بار یک بهانه جدید می آورد. او تنها وعده‌های پوچ داده و شاید نمی‌داند که در باشگاهی مشغول به کار شده که میلیونها هوادار دارد که نگران تیمشان هستند و دوست ندارند استقلال قهرمانی در لیگ را از دست بدهد.

بیانی در پاسخ به این پرسش که چه راهکاری وجود دارد تا این اختلاف بطور کامل از بین برود تاکید کرد: رفتارهای خطیر حرفه ایی نیست او باید با هواداران شفاف صحبت کند با شرایطی که بوجود آمده او مقبولیتی بین هواداران، بازیکنان و کادر فنی ندارد و بهتر است از استقلال خداحافظی کند و از برود.

این پیشکسوت ادامه داد: خطیر وعده هایی داده که عملی نشده اند. بازیکن مطالباتش را می خواهد و شوخی هم ندارد، آنها از فصل قبل طلبکارند این فصل هم دریافتی نداشته اند. بنابراین وظیفه مدیریت است که مشکلات را حل کرده و آرامش را به اردوی استقلال باز گرداند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعطیلی لیگ به سود استقلال خواهد بود یا خیر تصریح کرد: با کمبود بازیکنی که استقلال دارد این تعطیلی برای آبی پوشان مفید نخواهد بود مگر اینکه بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شوند، آبی ها چون دیرتر از سایر تیمها تمرینات خودرا شروع کردند به این تعطیلی نیاز داشتند و باید امیدوار بود که بازیکن جدید جذب شوند تا استقلال با یک تیم تقریبا کامل تمرینات خودرا برای شروع دوباره لیگ و دیدار حساس برابر پرسپولیس انجام دهد تا بتواند این دیدار سرنوشت ساز را با پیروزی بپایان برساند

بیانی در خصوص عملکرد تیم‌های لیگ برتری تا پایان هفته چهارم گفت: کیفیت چهار هفته اول قابل قبول بوده و تیمها راضی کننده ظاهر شدند، بازیها هجومی بود، بازیکنان جوان با انگیزه بودند و فاصله زیادی بین تیمها وجود ندارد، البته بعضی تیمها سرمایه گذاری عظیمی کردند تا بتوانند به قهرمانی برسند، استقلال، سپاهان، پرسپولیس، گل گهر و حتی تراکتور که نتایج خوبی نگرفته مدعی قهرمانی هستند و نمی خواهند امتیاز از دست بدهند، اما در مجموع لیگ با کیفیتی را شروع کردیم که نوید روزهای خوبی برای فوتبال ما دارد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: شرایط تیم به گونه آیی است که خطیر باید یک تصمیم درست بگیرد ، او شانس آورده که بازیهای استقلال بدون حضور تماشاگران برگزار شده ، تصمیم گیرنده اصلی در استقلال هواداران هستند که می‌توانند مدیر عامل را از سمت خود عزل کنند پس بهتر است او بجای مخالفت و روبروی نکونام ایستادن وقت و تمرکز خود را برای موفقیت استقلال بگذارد تا آبی ها با آرامش و تمرکز برای موفقیت استقلال تلاش کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10409

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها