مستحکم در دفاع، گلزن در حمله

در دیدار شب گذشته استقلال در مصاف با نساجی مدافعان آبی نشان دادند علاوه بر دفاع از دروازه گلزن خوبی هم میتوانند باشند.

به گزارش دبل استار، یکی از نکات قابل توجهی که در دیدار برابر نساجی بسیار به چشم خورد گلزنی مدافعان استقلال بود، مدافعان استقلال به خوبی نشان دادند که می‌توانند همان قدر که در دفاع خوب عمل می‌کنند اگر موقعیت به آنها برسد به راحتی دروازه حریفان را باز خواهند کرد.

آن چیزی که در بازی شب گذشته بسیار به چشم خورد عملکرد درخشان و قابل بحث مدافعان آبی پوش بود آنها به خوبی موفق شدند در خط دفاعی وظایف خود را انجام دهند و در خط حمله نیز به کمک سایر بازیکنان بروند و حتی دروازه حریفان را باز کنند.

آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو مدافع آبی پوش بودند که در برابر نساجی در خط دفاع بهترین عملکرد را داشتند و علاوه بر آن موفق شدند برای آبی‌ها هم گل و هم پاس گل بدهند.

در اواخر نیمه اول بود که ابوالفضل جلالی مدافع بازی‌ساز آبی‌ها موفق شد به خوبی آرمین سهرابیان را صاحب توپ کند و او نیز با دقت بالا دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل شاگردان نکونام در این بازی به ثمر برسد با زدن این گل بود که استقلال با آرامش نسبی رسید و موفق شد با تمرکز بالا در ادامه بازی موفق شود گل های خود را افزایش دهد.

برای اولین بار بود که آرمین سهرابیان در بازی رسمی خود هم گل و هم پاس گل را به نام خود ثبت می‌کند این اتفاق در شروع دوران حرفه‌ای این بازیکن هیچگاه برای او رخ نداده بود این اتفاق می‌تواند برای او بسیار شیرین باشد و برای او به عنوان یک رکورد یاد شود.

این پایان کار نبود و جلالی موفق شد روی یک ضربه سرکش گل چهارم تیمش را به ثمر برساند و یکی از زیباترین گل‌های هفته را به نام خود ثبت کند.

جلالی در این فصل برای استقلال ۱۳ بار به میدان رفته است و موفق شده یک گل و سه پاس گل را به نام خود به ثبت برساند.

بدون شک مدافعان استقلال اگر آمادگی خود را همین گونه حفظ کنند ادامه بازی‌ها را با همین روند ادامه دهند استقلال می‌تواند خود را برای قهرمانی آماده کند.

 

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13147

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها